MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:

6-2

62 Praga Khan - Injected With a Poison vs. Chic – Good Times

2-2 beiden horen niet meer mee te doen in dit stadium.

EDIT: stem aangepast. Ik geloof Arrie op zijn woord.

Chic wel natuurlijk. Ik snap niet hoe die achter kan staan tegen die Prodigy-imitatie.

2-3

Teunnis schreef:

EDIT: stem aangepast. Ik geloof Arrie op zijn woord.

2-4 natuurlijk

Chic is top notch dance, misschien niet helemaal de dance die de meesten hier als winnaar willen.

3-4 Praga Khan gaat toch al iets langer mee dan de hits van The Prodigy dacht ik

herman schreef:
3-4 Praga Khan gaat toch al iets langer mee dan de hits van The Prodigy dacht ik

Oh, ik kom er nu achter dat dat nummer al uit '92 is. Ik neem m'n woorden terug. Maar ik ben het ook met Poeha eens.

Poeha schreef:
Chic is top notch dance, misschien niet helemaal de dance die de meesten hier als winnaar willen.

Chic is funky disco waar uitstekend op te dansen valt maar valt wat mij betreft buiten de "dance" waar het in dit topic om draait. Ik bedoel, op de Charleston kan je ook dansen en is dus dansmuziek, maar ook dat hoort hier niet thuis.

johannesA
6-5 en van mij mag Chic meedoen, alleen ik vind er niks aan.

Die disco-discussie hebben we ook al 10x gehad in dit topic Iig is Chic er nu uit.

63 Booka Shade - Wasting Time vs. Candy Beat - Sax'y

1-0

Jongens, jullie hebben Mary Go Wild eruit gestemd. Dat was niet de bedoeling.

Titmeister schreef:
Jongens, jullie hebben Mary Go Wild eruit gestemd. Dat was niet de bedoeling.

Tegen Black Devil is dat toch niet zo gek?

Ik had liever hier In White Rooms gezien en bij de volgende Wasting Time. Dikke kans nu dat Booka Shade de volgende ronde nog steeds 4 nummers over heeft.

5-0

64 Laurent Garnier – The Man with the Red Face vs. Booka Shade - In White Rooms

Klagen over de hoeveelheid Booka Shade nummers en er vervolgens wel op stemmen

Gast
geplaatst: vandaag om 22:02 uur

geplaatst: vandaag om 22:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.