Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 21 oktober 2012, 21:56 uur
6 Laurent Garnier – The Man with the Red Face vs. SL2 - On a Ragga Tip
6-5
Frankie gelukkig door
6-5
Frankie gelukkig door

0
geplaatst: 22 oktober 2012, 00:08 uur
Ik had Underworld ook liever verder zien komen (minste bij de beste 30 van wat er nog over is), maar dat Frankie Knuckles door is, is een zeer aangename verrassing.
Ik heb trouwens besloten dat ik van de laatste zestien er tien uitkies en die ga nomineren voor de MuMeLadder van volgend jaar. Die lijst kan namelijk wel wat meer dance gebruiken. Gelieve dus een beetje hetzelfde te stemmen als ik doe
Ik heb trouwens besloten dat ik van de laatste zestien er tien uitkies en die ga nomineren voor de MuMeLadder van volgend jaar. Die lijst kan namelijk wel wat meer dance gebruiken. Gelieve dus een beetje hetzelfde te stemmen als ik doe

0
geplaatst: 22 oktober 2012, 10:51 uur
7-6 dat dit nog zo'n close call moest worden 
Wat betreft Born Slippy - ik vind het een geweldig nummer, maar zou het jammer en nogal afgezaagd vinden als die deze KO zou winnen (aangezien dat zo'n beetje het enige dancenummer is dat een rol van betekenis speelt bij het rockpubliek op deze site). Daarnaast is Your Love afgelopen tijd echt uitgegroeid tot een van mijn topfavorieten, zeker een nummer dat ik de eindoverwinning gun.

Wat betreft Born Slippy - ik vind het een geweldig nummer, maar zou het jammer en nogal afgezaagd vinden als die deze KO zou winnen (aangezien dat zo'n beetje het enige dancenummer is dat een rol van betekenis speelt bij het rockpubliek op deze site). Daarnaast is Your Love afgelopen tijd echt uitgegroeid tot een van mijn topfavorieten, zeker een nummer dat ik de eindoverwinning gun.
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 10:53 uur
7 The KLF - 3 A.M. Eternal vs. Max Berlin – Elle et Moi (Joakim Remix)
0-1
Die van KLF vind het minste nummer dat er nog in zit. Max Berlin begin ik steeds beter te waarderen...
0-1
Die van KLF vind het minste nummer dat er nog in zit. Max Berlin begin ik steeds beter te waarderen...
0
geplaatst: 22 oktober 2012, 10:55 uur
Titmeister schreef:
Wat betreft Born Slippy - ik vind het een geweldig nummer, maar zou het jammer en nogal afgezaagd vinden als die deze KO zou winnen (aangezien dat zo'n beetje het enige dancenummer is dat een rol van betekenis speelt bij het rockpubliek op deze site).
Wat betreft Born Slippy - ik vind het een geweldig nummer, maar zou het jammer en nogal afgezaagd vinden als die deze KO zou winnen (aangezien dat zo'n beetje het enige dancenummer is dat een rol van betekenis speelt bij het rockpubliek op deze site).
Dat ik hier voor Born Slippy kies en het jammer vind dat deze uitgeschakeld is betekent natuurlijk niet dat ik wil dat dit nummer de KO gaat winnen

0
geplaatst: 22 oktober 2012, 18:56 uur
8 Underground Resistance – Jupiter Jazz vs. Lindstrøm - I Feel Space
0-1
0-1
* denotes required fields.