MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:
6 Laurent Garnier – The Man with the Red Face vs. SL2 - On a Ragga Tip

6-5

Frankie gelukkig door

johannesA
6-6

Poeha schreef:
Frankie gelukkig door

Ik had Underworld ook liever verder zien komen (minste bij de beste 30 van wat er nog over is), maar dat Frankie Knuckles door is, is een zeer aangename verrassing.

Ik heb trouwens besloten dat ik van de laatste zestien er tien uitkies en die ga nomineren voor de MuMeLadder van volgend jaar. Die lijst kan namelijk wel wat meer dance gebruiken. Gelieve dus een beetje hetzelfde te stemmen als ik doe

7-6 dat dit nog zo'n close call moest worden

Wat betreft Born Slippy - ik vind het een geweldig nummer, maar zou het jammer en nogal afgezaagd vinden als die deze KO zou winnen (aangezien dat zo'n beetje het enige dancenummer is dat een rol van betekenis speelt bij het rockpubliek op deze site). Daarnaast is Your Love afgelopen tijd echt uitgegroeid tot een van mijn topfavorieten, zeker een nummer dat ik de eindoverwinning gun.

7 The KLF - 3 A.M. Eternal vs. Max Berlin – Elle et Moi (Joakim Remix)

0-1

Die van KLF vind het minste nummer dat er nog in zit. Max Berlin begin ik steeds beter te waarderen...

Titmeister schreef:
Wat betreft Born Slippy - ik vind het een geweldig nummer, maar zou het jammer en nogal afgezaagd vinden als die deze KO zou winnen (aangezien dat zo'n beetje het enige dancenummer is dat een rol van betekenis speelt bij het rockpubliek op deze site).

Dat ik hier voor Born Slippy kies en het jammer vind dat deze uitgeschakeld is betekent natuurlijk niet dat ik wil dat dit nummer de KO gaat winnen

1-1

KLF

Gaat het eigenlijk om deze versie of deze versie?

Ik gok op de laatste.

3-7

8 Underground Resistance – Jupiter Jazz vs. Lindstrøm - I Feel Space

0-1

moeilijke dit...

0-5 toch maar

1-6

Voor de eer.

3-6 idd

Zware battle, maar I Feel Space is toch echt beter.

4-7

9 Jaydee – Plastic Dreams vs. Patrick Cowley - Menergy

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 00:54 uur

geplaatst: vandaag om 00:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.