MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:
Booka Shade door... Wie beweerde hier ook al weer dat Holden de KO wel zou winnen?

22 Tensnake – Coma Cat vs. Underground Resistance – The Final Frontier

1-0

Weer een pijnlijke... Laatst overgebleven UR, maar Coma Cat is absoluut van favoriete dancetrack van de laatste jaren.

2-1

Het is weer vrijdag!

3-1

Pintjes drinken!

Op het verkeerde nummer stemmen!

7-2 nieuwe single van Tensnake valt dan weer tegen

23 Phuture - Acid Tracks vs. The Chemical Brothers - Elektrobank

0-1

Titmeister schreef:
Booka Shade door... Wie beweerde hier ook al weer dat Holden de KO wel zou winnen?

Maar ik ben blij dat ik de meesten van jullie op andere gedachten hebben kunnen brengen.

Poeha schreef:
(quote)

Maar ik ben blij dat ik de meesten van jullie op andere gedachten hebben kunnen brengen.

Welnee, Holden staat in mijn top 10, maar er zijn nog zoveel andere geweldige dancenummers. Zijn mixes zijn beter dan zijn eigen producties.

24 Ricardo Villalobos - Dexter vs. Petter - Some Polyphony

1-2

2 absolute toppers uit het minimal genre

Ik zie maar 1 topper.

Ik weet je mening over Villalobos. Daarin ben je abuis, maar verder houden we wel van je

Ik vind heus wel dingen van Villalobos te pruimen hoor. Deze is bijvoorbeeld zeer sterk:

Ricardo Villalobos - Achso (2005)

Ik ben vooral afgehaakt bij Enfents, dat vond ik meer een gevalletje van "nieuwe kleren van de keizer".

1-3 Villalosbol heeft inderdaad betere, maar op deze van Petter zit voor wel wat sleet

Gast
geplaatst: vandaag om 12:28 uur

geplaatst: vandaag om 12:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.