Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 2 november 2012, 13:35 uur
Booka Shade door... Wie beweerde hier ook al weer dat Holden de KO wel zou winnen?
22 Tensnake – Coma Cat vs. Underground Resistance – The Final Frontier
1-0
Weer een pijnlijke... Laatst overgebleven UR, maar Coma Cat is absoluut van favoriete dancetrack van de laatste jaren.
22 Tensnake – Coma Cat vs. Underground Resistance – The Final Frontier
1-0
Weer een pijnlijke... Laatst overgebleven UR, maar Coma Cat is absoluut van favoriete dancetrack van de laatste jaren.
0
geplaatst: 2 november 2012, 18:11 uur
23 Phuture - Acid Tracks vs. The Chemical Brothers - Elektrobank
0-1
0-1
0
geplaatst: 3 november 2012, 00:06 uur
Titmeister schreef:
Booka Shade door... Wie beweerde hier ook al weer dat Holden de KO wel zou winnen?

Maar ik ben blij dat ik de meesten van jullie op andere gedachten hebben kunnen brengen.
0
geplaatst: 3 november 2012, 01:13 uur
Poeha schreef:

Maar ik ben blij dat ik de meesten van jullie op andere gedachten hebben kunnen brengen.
(quote)

Welnee, Holden staat in mijn top 10, maar er zijn nog zoveel andere geweldige dancenummers. Zijn mixes zijn beter dan zijn eigen producties.
0
geplaatst: 3 november 2012, 12:41 uur
Ik weet je mening over Villalobos. Daarin ben je abuis, maar verder houden we wel van je 

0
geplaatst: 3 november 2012, 12:49 uur

Ik vind heus wel dingen van Villalobos te pruimen hoor. Deze is bijvoorbeeld zeer sterk:
Ricardo Villalobos - Achso (2005)
Ik ben vooral afgehaakt bij Enfents, dat vond ik meer een gevalletje van "nieuwe kleren van de keizer".
0
geplaatst: 3 november 2012, 12:50 uur
1-3 Villalosbol heeft inderdaad betere, maar op deze van Petter zit voor wel wat sleet
* denotes required fields.