Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 7 november 2012, 14:39 uur
30 Booka Shade - Wasting Time vs. Nightcrawlers – Push the Feeling On (MK Dub of Doom)
0-1
0-1
0
geplaatst: 8 november 2012, 00:39 uur
4-6
Vind jij
Edit: en Gyzzz
GrafGantz schreef:
Geen idee wat daar zo raar aan is, een van de allergrootste techno klassiekers ooit.
Geen idee wat daar zo raar aan is, een van de allergrootste techno klassiekers ooit.
Vind jij

Edit: en Gyzzz
0
geplaatst: 8 november 2012, 08:00 uur
Dat het een van de grootste klassiekers is staat toch echt buiten kijf. Volgens mij verwar je het hier met je eigen persoonlijke smaak.
0
geplaatst: 8 november 2012, 09:44 uur
Waar staat dat vastgelegd dan?
Ik had er nog nooit eerder van gehoord, maar dat ligt vast ook aan mijn kennis binnen het "dance" oeuvre
Persoonlijke smaak is het zeker, uiteraard.
Ach ja, maakt ook niet uit, jullie vinden het een klassieker, ik zie het anders...even goede vrienden
Ik had er nog nooit eerder van gehoord, maar dat ligt vast ook aan mijn kennis binnen het "dance" oeuvre

Persoonlijke smaak is het zeker, uiteraard.
Ach ja, maakt ook niet uit, jullie vinden het een klassieker, ik zie het anders...even goede vrienden

0
geplaatst: 8 november 2012, 09:52 uur
Ja, zo kan je bezig blijven. Dan kan je ook stellen dat Sergeant Pepper van The Beatles geen klassieker kan zijn omdat het niet officieel vastgelegd is en je het persoonlijk een rukalbum vindt.
0
geplaatst: 8 november 2012, 09:53 uur
Poeha schreef:
Wat doe je hier dan?

0
geplaatst: 8 november 2012, 10:14 uur
Jaguar doet me aan deze nog veel klassiekerder klassieker denken.
0
geplaatst: 8 november 2012, 13:50 uur
Jaguar is gewoon een klassieker, Freek, en ik zie hem ook als outsider voor de overwinning...
0
geplaatst: 8 november 2012, 18:56 uur
GrafGantz schreef:
Wat doe je hier dan?
(quote)
Wat doe je hier dan?
Kennis opdoen, natuurlijk
Ik heb schijnbaar enkele klassiekers gemist in het verleden en die schade ben ik aan het inhalen.* denotes required fields.