MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:
30 Booka Shade - Wasting Time vs. Nightcrawlers – Push the Feeling On (MK Dub of Doom)

0-1

Twee van de minste nummers die nog in het spel zitten.

1-4

4-6

GrafGantz schreef:
Geen idee wat daar zo raar aan is, een van de allergrootste techno klassiekers ooit.

Vind jij
Edit: en Gyzzz

Dat het een van de grootste klassiekers is staat toch echt buiten kijf. Volgens mij verwar je het hier met je eigen persoonlijke smaak.

Lijkt me gewoon een feit inderdaad.

Waar staat dat vastgelegd dan?
Ik had er nog nooit eerder van gehoord, maar dat ligt vast ook aan mijn kennis binnen het "dance" oeuvre

Persoonlijke smaak is het zeker, uiteraard.
Ach ja, maakt ook niet uit, jullie vinden het een klassieker, ik zie het anders...even goede vrienden

Ja, zo kan je bezig blijven. Dan kan je ook stellen dat Sergeant Pepper van The Beatles geen klassieker kan zijn omdat het niet officieel vastgelegd is en je het persoonlijk een rukalbum vindt.

Poeha schreef:
Ik had er nog nooit eerder van gehoord, maar dat ligt vast ook aan mijn kennis binnen het "dance" oeuvre

Wat doe je hier dan?

Jaguar doet me aan deze nog veel klassiekerder klassieker denken.

Jaguar is gewoon een klassieker, Freek, en ik zie hem ook als outsider voor de overwinning...

31 Quadrant – Q1.1/1 vs. 808 State - Cubik

1-0

1-2 moeilijk

2-2 nog een klassieker en mag van mij ook zo de KO winnen

GrafGantz schreef:
(quote)

Wat doe je hier dan?

Kennis opdoen, natuurlijk Ik heb schijnbaar enkele klassiekers gemist in het verleden en die schade ben ik aan het inhalen.

4-3

Kijk, Cubik dat is nou eens een echte klassieker.

6-5 leuke muziek

We gaan tot de 7 toch?

Gast
geplaatst: vandaag om 17:48 uur

geplaatst: vandaag om 17:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.