Muziek / Muziekgames / Dance KO
zoeken in:
0
geplaatst: 14 november 2012, 23:36 uur
12 The Prodigy - No Good (Start the Dance) vs. Mari Boine - Vuoi Vuoi Me (Henrik Schwarz Remix)
0-1
0-1

0
geplaatst: 15 november 2012, 00:24 uur
1-3
Die tweede is ook goed, maar The Prodigy is nu eenmaal meer mijn ding.
Die tweede is ook goed, maar The Prodigy is nu eenmaal meer mijn ding.
0
geplaatst: 15 november 2012, 10:25 uur
13 Sasha – Xpander vs. Frankie Knuckles – Your Love
0-1
vs.

0-1
vs.

0
geplaatst: 15 november 2012, 12:32 uur
3-2
Opvallend dat van Your Love het origineel niet meedeed, die zou toch minstens zo ver gekomen zijn
Opvallend dat van Your Love het origineel niet meedeed, die zou toch minstens zo ver gekomen zijn
0
geplaatst: 15 november 2012, 13:43 uur
Mwa dat betwijfel ik. Ik heb de versie van Frankie Knuckles genomineerd, omdat ie volgens mij veel meer als classic gezien wordt dan het origineel en ik die bovendien beter vind.
0
geplaatst: 15 november 2012, 19:16 uur
4-7
14 The Field - Over The Ice vs. Rhythim Is Rhythim – Strings of Life
14 The Field - Over The Ice vs. Rhythim Is Rhythim – Strings of Life
0
geplaatst: 15 november 2012, 21:49 uur
2-6
Op zich eens met herman, en ik juich het goede scoren van de grote oude Detroit techno klassiekers in deze KO helemaal toe. Toch vind ik deze plaat van The Field is echt grote klasse in al zijn eenvoud en eerlijk gezegd vind ik dat Derrick May minstens een dozijn betere nummers heeft.
Op zich eens met herman, en ik juich het goede scoren van de grote oude Detroit techno klassiekers in deze KO helemaal toe. Toch vind ik deze plaat van The Field is echt grote klasse in al zijn eenvoud en eerlijk gezegd vind ik dat Derrick May minstens een dozijn betere nummers heeft.
* denotes required fields.