MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:

4-5 heel duidelijk, mijn favoriet voor de eindoverwinning.

5-6

Voor mij veruit de moeilijkste keuze van deze ronde.

4 Donna Summer – I Feel Love vs. Frankie Knuckles – Your Love

0-1

johannesA
7-5

8-6

Jammer van Rhythim Is Rhythim

8-7 Come on Frankie!

Vorige 2 uitslagen vind ik toch enigszins verrassend...

Donna is fantastisch, maar ergens zou het toch ook wel treurig zijn als die de KO won. Alsof het allereerste 'dance'-nummer in de 35 jaar daarna nooit meer overtroffen zou zijn.

Tja, ik heb zowel Jaguar als Strings of Life hoger zitten maar die liggen er al uit nu. Weet even niet wat er nu nog over is maar het zou zo maar kunnen dat ik van dat selecte groepje I Feel Love het hoogste aansla. Dat betekent dus niet dat je de juiste conclusie trekt

We zijn het dan iig wel eens met Rate Your Music, waar I Feel Love de hoogst genoteerde single is uit het genre EDM. Ik hoop op een overwinning van Jaydee, want hoe leuk Tensnake ook is, winst is een beetje overdreven. Laurent Garnier en Donna Summer waren de minste twee van de kwartfinale.

Ik hoop nog steeds dat Frankie wint, anders Plastic Dreams. Heb wel een beetje hetzelfde gevoel als herman over I Feel Love. Coma Cat en met name The Man with the Red Face heb ik ietsjes te vaak gehoord... Desondanks vind ik het alle 5 topnummers!

Plastic Dreams vind ik dan weer een wat mindere in dit veld. Gewoon een goeie 90s classic, maar ook niet veel meer. Coma Cat vind ik fantastisch en is ongetwijfeld de plaat waar ik het meeste plezier aan heb beleefd van de nummers die er nu nog inzitten, maar tegenover Coma Cat staan ook wel weer 20/30 gelijk(w)aardige nummers (waaronder nog wat (remixen) van Tensnake zelf) die hier totaal niet aan de bak kwamen, dus ergens ook wel apart als die zou winnen.

Dat weet DjERRO ook wel. Hij heeft ook al gestemd. Het is de bedoeling dat iemand iets met die 8-7 gaat doen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:28 uur

geplaatst: vandaag om 18:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.