MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Dance KO

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
3-0

4-3 klassieker van jx

126 Madonna - Ray of Light vs. Confetti's - C Day 1989

YouTube - Confetti's - C Day (1989)

1-0 die tweede is echt om te huilen, niveautje captain jack

Haalt het inderdaad niet bij The Sound of C, maar ik vind Ray of Light eigenlijk ook wel een irritant nummer. Maar goed:

2-0

127 Paul Oakenfold - Southern Sun (Tiesto Remix) vs. Cassius - Cassius 1999

0-0

1-3 Cassius

En nog een puntje voor C Day

DjFrankie (moderator)
3-4

128 Ron van den Beuken - Overdrive vs. S-Express - Hey Music Lover

0-1

musicfriek schreef:
En nog een puntje voor C Day

Van mij ook
Nota bene tegen het irritantste/slechtste nummer wat Madonna ooit op cd heeft laten zetten.

129 Fatboy Slim - Star 69 vs. Mr. Fingers – Can You Feel It

geen linkjes, want ik kan hier niet op YouTube. Geen stem dus ook, want ik ken die 2e niet...

Titmeister schreef:
129 Fatboy Slim - Star 69 vs. Mr. Fingers – Can You Feel It

geen linkjes, want ik kan hier niet op YouTube. Geen stem dus ook, want ik ken die 2e niet...

0-2

YouTube - Fatboy Slim - Star 69
YouTube - Mr Fingers - Can You Feel It

Aangezien je wrs niet verbaasd bent over het feit dat ik niet op YouTube kan: wellicht ken ik die 2e wel, als ik hem hoor. Een euvel dat ik wel vaker heb met dance-nummers...

EDIT: Mn oordoppen tevoorschijn gehaald. Deze ken ik idd, maar dan gewoon onder de naam Larry Heard. Duidelijke keuze:

0-3

130 Taylor Dayne - Tell it to my Heart vs. Hot Chip - Ready for the Floor

0-1

Zag gisteren voor het eerst de pepernoten liggen in de supermarkt en nu moet ik weer aan Sinterklaas denken ('het is een vreemdeling zeker die verdwaald is zeker'...). Maw. snap niet wat die eerste hier doet.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:52 uur

geplaatst: vandaag om 10:52 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.