Muziek / Muziekgames / Soul Songs KO 2011
zoeken in:
0
geplaatst: 10 november 2012, 00:42 uur
finale. dit is de halve. we gaan met 10 nummers de finale in. maar dat leg ik later wel uit

0
geplaatst: 10 november 2012, 00:43 uur
De Philly sound staat hier nu eenmaal hoog aangeschreven (in huize Poeha) en A Change is Gonna Come is sinds de ontdekking (ergens vorig jaar, pas) ook een favorietje, maar Revolution moet het daar toch wel tegen afleggen. Hatred daarentegen zou behoorlijk gelijkwaardig zijn gewaardeerd. Gelukkig zit die er dan nog wel in 
Verder ben ik wel onwijs blij met je topic en het vele werk wat je erin hebt gestopt, Daniël

Verder ben ik wel onwijs blij met je topic en het vele werk wat je erin hebt gestopt, Daniël

0
geplaatst: 10 november 2012, 03:12 uur
9 Marvin Gaye - Let's Get it On (vs.) Marvin Gaye - Inner City Blues (Makes Me Wanna Holler)
0-1
Zijn beste twee
0-1
Zijn beste twee

0
geplaatst: 10 november 2012, 04:10 uur
Reijersen schreef:
zie wat kemm zegt. backstabbers wint van het nummer dat A Change is Gonna Come verslaat, en dat benoem ik al 2 nummers die beter zijn als die van de mannen uit philly.
(quote)
zie wat kemm zegt. backstabbers wint van het nummer dat A Change is Gonna Come verslaat, en dat benoem ik al 2 nummers die beter zijn als die van de mannen uit philly.
Mag je natuurlijk vinden, maar ik ben het daar volkomen mee oneens, dus het is niet zozeer dat het vaststaat. Ik vind Backstabbers juist een geniaal nummer, en een echte klassieker. Je lijkt nogal overtuigd van je eigen gelijk, maar er stemmen toch genoeg mensen op, dus dat zegt ook wel wat natuurlijk. Dat jij het persoonlijk niet goed genoeg voor de finale vindt, prima, maar da's natuurlijk geen feit o.i.d.
0
geplaatst: 10 november 2012, 10:25 uur
Arrie schreef:
Mag je natuurlijk vinden, maar ik ben het daar volkomen mee oneens, dus het is niet zozeer dat het vaststaat. Ik vind Backstabbers juist een geniaal nummer, en een echte klassieker. Je lijkt nogal overtuigd van je eigen gelijk, maar er stemmen toch genoeg mensen op, dus dat zegt ook wel wat natuurlijk. Dat jij het persoonlijk niet goed genoeg voor de finale vindt, prima, maar da's natuurlijk geen feit o.i.d.
(quote)
moet ik dan echt overal 'naar mijn mening' tussen zetten om aan te geven dat ik hier mijn mening neer zet?
0
geplaatst: 10 november 2012, 10:35 uur
1-8
Voor de eer, want Let's Get It On is natuurlijk ook een verschrikkelijk goed nummer (al zou ik eigenlijk ook voor Inner City Blues kiezen).
Voor de eer, want Let's Get It On is natuurlijk ook een verschrikkelijk goed nummer (al zou ik eigenlijk ook voor Inner City Blues kiezen).
0
geplaatst: 10 november 2012, 11:54 uur
1-10
Goed werk!
Nog een ronde voor Papa Was a Rolling Stone was dramatisch geweest.
Teunnis schreef:
9-10
9-10
Goed werk!
Nog een ronde voor Papa Was a Rolling Stone was dramatisch geweest.

0
geplaatst: 10 november 2012, 11:54 uur
10 Stevie Wonder - I Wish (vs.) Isaac Hayes - Theme From Shaft
1-0
1-0

0
geplaatst: 10 november 2012, 12:08 uur
5-1 jammer dat dit de nummers zijn. Zowel Stevie als Isaac hebben veel betere tracks gemaakt.
0
geplaatst: 10 november 2012, 12:29 uur
Reijersen schreef:
moet ik dan echt overal 'naar mijn mening' tussen zetten om aan te geven dat ik hier mijn mening neer zet?
(quote)
Nee hoor, maar je had het wel net iets anders mogen brengen.
0
geplaatst: 10 november 2012, 12:34 uur
Van mij mag hij zijn mening op deze manier ventileren. Ik wilde het woord ventileren vandaag graag gebruiken. Vandaar.
0
geplaatst: 10 november 2012, 12:36 uur
7-2
Inderdaad een beetje matig, kan zo een handvol betere Hayes tracks opnoemen.
Inderdaad een beetje matig, kan zo een handvol betere Hayes tracks opnoemen.
* denotes required fields.