MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1986

zoeken in:

3-5

63. Dead Kennedys - Take This Job and Shove It Vs. The Triffids - Estuary Bed

Benno
1-2

64. Age of Chance – Kiss Vs. Cosa Rosa - Morgens um Vier

Kennen jullie dat nummer van Cosa Rosa dan? Ik kan nergens een link vinden.

Zou overigens wel raar zijn als deze versie van Kiss dan wel doorgaat.

Cosa rosa - MuziekWeb

Hier heb ik een stukje van het nummer gevonden

Dat is wel erg kort om een oordeel te vormen. Misschien heeft Ceasar nog een link. Neem aan dat het zijn nominatie is.

DjFrankie (moderator)
remcodulac schreef:
Kennen jullie dat nummer van Cosa Rosa dan? Ik kan nergens een link vinden.

Zou overigens wel raar zijn als deze versie van Kiss dan wel doorgaat.

Ik houd ook niet van dat klakkeloos zomaar stemmen, even wachten op Ceasar hij zal wel ergens een link kunnen vinden, totdat pas ik.

Ace of Change is wel een erg slecht nummer trouwens

Ik vind de cover leuker dan het origineel en Prince had een sterke tegenstander. Cosa Rosa ken ik niet en kan ik ook niet vinden.

Mij verbaasde het dat Nadieh werd weggestemd en dat iedereen dat nummer blijkbaar (nog) kent.
Alhoewel You Can Call Me Al wel een zekere Paul Simon top 3 kandidaat is.

En de kolonel (Abrams) eruit één van de mooiste tracks van 1986, maar ja dat was het nummer van Farley "Jackmaster" Frank ook

DjFrankie (moderator)
Poeha schreef:
Mij verbaasde het dat Nadieh werd weggestemd en dat iedereen dat nummer blijkbaar (nog) kent.

-(

Zou mijn stem ook hebben gehad, maar was toen aan het werk, k.o. 's worden ook vaak beslist door degene die dan net on-line zijn.

Is ook zo en dat respecteer ik ook, maar is niet altijd leuk

Op de eerste pagina heb ik bij mijn nominatie een link naar grooveshark geplaatst.

DjFrankie (moderator)
Ceasar schreef:
Op de eerste pagina heb ik bij mijn nominatie een link naar grooveshark geplaatst.

Helaas die werkt niet bij mij?

Ceasar schreef:

Ja, nu je het zegt: volgens mij heb ik toen zelfs nog geluisterd. Maar inmiddels werkt die link niet meer. En ik had vanmiddag al geprobeerd te zoeken op GrooveShark, maar niets te vinden.

Poeha schreef:
Alhoewel You Can Call Me Al wel een zekere Paul Simon top 3 kandidaat is.

En de kolonel (Abrams) eruit één van de mooiste tracks van 1986, maar ja dat was het nummer van Farley "Jackmaster" Frank ook

Nadieh deed het toch behoorlijk goed tegen ome Paul. Mijn stem had ze. En ik had Trapped zelf op mijn longlist staan voordat jij hem al genomineerd had, maar ik heb altijd een zwak voor Icehouse gehad.

Ik merk nu ook dat ie niet meer werkt. Ik ben 'm opnieuw aan het uploaden.

Gast
geplaatst: vandaag om 05:27 uur

geplaatst: vandaag om 05:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.