Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1986
zoeken in:
0
geplaatst: 22 september 2011, 11:28 uur
3-5
63. Dead Kennedys - Take This Job and Shove It Vs. The Triffids - Estuary Bed
63. Dead Kennedys - Take This Job and Shove It Vs. The Triffids - Estuary Bed
0
geplaatst: 22 september 2011, 16:25 uur
Kennen jullie dat nummer van Cosa Rosa dan? Ik kan nergens een link vinden.
Zou overigens wel raar zijn als deze versie van Kiss dan wel doorgaat.
0
geplaatst: 22 september 2011, 16:30 uur
0
geplaatst: 22 september 2011, 16:36 uur
Dat is wel erg kort om een oordeel te vormen. Misschien heeft Ceasar nog een link. Neem aan dat het zijn nominatie is.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 september 2011, 17:40 uur
remcodulac schreef:
Ik houd ook niet van dat klakkeloos zomaar stemmen, even wachten op Ceasar hij zal wel ergens een link kunnen vinden, totdat pas ik.
Ace of Change is wel een erg slecht nummer trouwens

0
geplaatst: 22 september 2011, 18:34 uur
Ik vind de cover leuker dan het origineel en Prince had een sterke tegenstander. Cosa Rosa ken ik niet en kan ik ook niet vinden.
0
geplaatst: 22 september 2011, 21:43 uur
Mij verbaasde het dat Nadieh werd weggestemd en dat iedereen dat nummer blijkbaar (nog) kent.
Alhoewel You Can Call Me Al wel een zekere Paul Simon top 3 kandidaat is.
En de kolonel (Abrams) eruit
één van de mooiste tracks van 1986, maar ja dat was het nummer van Farley "Jackmaster" Frank ook 
één van de mooiste tracks van 1986, maar ja dat was het nummer van Farley "Jackmaster" Frank ook 
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 september 2011, 21:49 uur
Poeha schreef:
Mij verbaasde het dat Nadieh werd weggestemd en dat iedereen dat nummer blijkbaar (nog) kent.
-(
-(
Zou mijn stem ook hebben gehad, maar was toen aan het werk, k.o. 's worden ook vaak beslist door degene die dan net on-line zijn.
0
geplaatst: 22 september 2011, 22:09 uur
Is ook zo en dat respecteer ik ook, maar is niet altijd leuk 

0
geplaatst: 22 september 2011, 23:17 uur
Op de eerste pagina heb ik bij mijn nominatie een link naar grooveshark geplaatst.
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 22 september 2011, 23:20 uur
Ceasar schreef:
Op de eerste pagina heb ik bij mijn nominatie een link naar grooveshark geplaatst.
Helaas die werkt niet bij mij?
0
geplaatst: 22 september 2011, 23:21 uur
Ceasar schreef:
Ja, nu je het zegt: volgens mij heb ik toen zelfs nog geluisterd. Maar inmiddels werkt die link niet meer. En ik had vanmiddag al geprobeerd te zoeken op GrooveShark, maar niets te vinden.
0
geplaatst: 22 september 2011, 23:23 uur
Poeha schreef:
Nadieh deed het toch behoorlijk goed tegen ome Paul. Mijn stem had ze. En ik had Trapped zelf op mijn longlist staan voordat jij hem al genomineerd had, maar ik heb altijd een zwak voor Icehouse gehad.
0
geplaatst: 22 september 2011, 23:24 uur
Ik merk nu ook dat ie niet meer werkt. Ik ben 'm opnieuw aan het uploaden.
0
geplaatst: 22 september 2011, 23:26 uur
Deze nieuwe link doet het bij mij wel: Grooveshark - Listen to Free Music Online - Internet Radio - Free MP3 Streaming
* denotes required fields.