MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1986

zoeken in:
Uiteraard stem ik voor Cosa Rosa:

3-2

De link werkt. En nummer is voor mij duidelijk beter dan de cover van Age of Chance.

3-3

Ik kan nog wel wat info over Cosa Rosa geven:
duo uit Berlijn, bestaande uit Reinhold Heil (toetsen, drums, zang bij Spliff en de eerste Nina Hagen Band) en zijn vriendin Rosa Precht ( toetsen bij Ulla Meinecke). Als hij op tournee is met Spliff duikt zij de thuisstudio in om demo's van haar eigen songs op te nemen. Als hij terug is maken ze met z'n tweeën hun debuutalbum Traumstation af.
Dit nummer komt van hun derde en laatste album. Vlak na de opnames wordt er kanker bij Rosa geconstateerd waaraan ze ook overlijdt. Reinhold maakt nu vanuit de USA filmmuziek voor o.a. Lola Rennt, The Perfume, One Hour Photo.

4-5

65. Fates Warning – Exodus Vs. Beastie Boys - No Sleep Till Brooklyn

Cosa Rosa door!!! Dank.

66. Meat Loaf - Blind Before I Stop Vs. Elvis Costello - I Want You

67. The Housemartins - Caravan of Love Vs. Van Halen - Love Walks in

68. Bruce Hornsby & The Range - The Way It Is Vs. David & David - Welcome to the Boomtown

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 07:08 uur

geplaatst: vandaag om 07:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.