MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie

zoeken in:

johannesA
4-2

30. Portishead - Machine Gun vs. 31. Antony and the Johnsons - Hope There's Someone
1-0 (dalen dus)

@chevy stand was 5-4 en jij maakt er 4-5 van!!??

nelis schreef:
@chevy stand was 5-4 en jij maakt er 4-5 van!!??

Ja, chevy93, dat zie je inderdaad verkeerd. De goede battle is (hoewel ik dat vervelend vind):

46. Pearl Jam - Black vs. 44. Neil Young - Rockin' in the Free World

De regel is toch als je de volgende battle niet plaatst de volgende persoon er Bijv 4-5 of 5-4 kan maken

laxus11 schreef:
De regel is toch als je de volgende battle niet plaatst de volgende persoon er Bijv 4-5 of 5-4 kan maken

Ojee, dat is nieuw voor mij. Ik speel nog maar net mee (sinds de jaarwisseling).

chevy93 schreef:
3. Om het stemmen om het stemmen te voorkomen, zou ik graag een nieuwe regel in willen voeren: Zodra de persoon die de vijfde stem plaatst, geen nieuwe battle plaatst en niet aangeeft dat de beurt aan iemand anders is, telt deze stem niet! Er wordt dan dus gewoon doorgespeeld alsof deze stem niet geplaatst is.

30. Portishead - Machine Gun vs. 31. Antony and the Johnsons - Hope There's Someone
1-1

OK, ik snap het nu. Dank voor de uitleg, laxus11 en chevy93.

2-1

wandelindenatuur schreef:
OK, ik snap het nu. Dank voor de uitleg, laxus11 en chevy93.

2-1

ik wist dit ook niet, dank voor uitleg.

4-1

chevy93 schreef:
1-0 (dalen dus)

Dit is dan ook niet helemaal juist, mijnheertje de organisator
De uitdager staat rechts en dan zou nummer 31 (als die volgens jou moet dalen) dan nummer 32 moeten uitdagen. Want als Antony dit duel zou verliezen, staat die nog steeds 31e.

Of heb ik vanmiddag dan toch teveel zopie binnengekregen?

Of je te veel zopie binnen hebt gekregen, weet ik niet, maar het klopt wel:

31. Antony and the Johnsons - Hope There's Someone vs. 30. Portishead - Machine Gun
3-3

Niks veranderd aan de lijst.

27. Japan - Nightporter vs. 26. Queen - Innuendo

1-0 (Queen laten dalen).

johannesA
2-3

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:53 uur

geplaatst: vandaag om 18:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.