MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie

zoeken in:
2-3 Erg jammer van The Boss bij de Teardrop halte.

3-3, The River stoomt voorbij alle favorieten, maar stopt bij Teardrop.

Yup, The River mocht van mij nog wel even doorgaan.

hoi123 schreef:
24. Massive Attack - Teardrop vs. Bruce Springsteen - The River

1-0, nu issie leuk geweest.

Kijk en dat is wel een minpunt van deze opzet.
Op een bepaald moment krijgen users genoeg van een nummer en gaan dan (heel misschien) op het andere nummer stemmen, als een bepaalde battle ze toch niet veel uitmaakt.

Nu ja, gewoon de plaatsingslijst volmaken en dan kunnen de echte battles beginnen.

Onweerwolf
Poeha schreef:
Op een bepaald moment krijgen users genoeg van een nummer en gaan dan (heel misschien) op het andere nummer stemmen, als een bepaalde battle ze toch niet veel uitmaakt.

Ik denk dat je hier wel een punt hebt ja.

chevy93 schreef:
(quote)

(quote)
Ik vind het een rare regel. Degene die de laatste stem plaatst, is sowieso online, dus waarom dat veranderen?

Lijkt mij de beste en ook makkelijkste oplossing. Als dit maar niet betekent dat gebruikers expres tegenstemmen bij een 4-4 stand of iets dergelijks.

Poeha schreef:
Heb je helemaal gelijk in, maar ik was natuurlijk niet serieus met mijn opmerking; ik vind Teardrop echt stukken mooier dan The River. Jullie hoeven in ieder geval niet bang te zijn dat ik zo stem, en volgens mij ben ik niet de enige.

Was ook niet persoonlijk bedoeld, maar even in het algemeen, begrijp me wel goed

Poeha schreef:
Ach, als men het zo kinderachtig willen spelen, kun je daar vrij weinig aan doen. Kan bij de andere KO's net zo goed. Ik denk niet dat hier zo goed. Op battles die ik niet interessant vind, stem ik ook niet. Het is niet zo dat ik mijn postcount omhoog moeten halen, ofzo.

Je zou bij de MuMe Ladder ook expres kunnen wachten tot de deadline om dan te kijken hoeveel punten je aan wie geeft.

chevy93 schreef:
Wie, wat waar?
Deze (fout herinnerd):
chevy93 schreef:
Aangezien R&P wel met de ladder komt, vind ik dat hij eigenlijk eerder is.

Maar ik zie nu ook zelf dat dat een hele andere situatie is. Sorry, mijn fout.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
Je zou bij de MuMe Ladder ook expres kunnen wachten tot de deadline om dan te kijken hoeveel punten je aan wie geeft.

Bij de MML zijn er echter waakhonden die daar wel degelijk op letten.

38. Neil Young - Rockin' in the Free World vs. Sufjan Stevens - John Wayne Gacy Jr.

38. Neil Young - Rockin' in the Free World vs. 40. Sufjan Stevens - John Wayne Gacy, Jr.
0-1

Onweerwolf
3-3

Lukk0
3-4

37. The Stranglers - Golden Brown vs. 40. Sufjan Stevens - John Wayne Gacy, Jr.

0-1

1-2

Sufjans naam leent zich er natuurlijk wel voor om saaie grappen over te maken. Maar zo slecht is hij niet. Golden Brown doet zijn naam gewoon wel eer aan.

Onweerwolf
Moeilijkste battle tot dusverre. Beide Top 25 aller tijden voor mij.

4-2

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:59 uur

geplaatst: vandaag om 21:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.