Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie
zoeken in:
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 09:00 uur
4-5
12. Pixies - Debaser Vs. 20. Rolling Stones - Gimme Shelter
0-1
12. Pixies - Debaser Vs. 20. Rolling Stones - Gimme Shelter
0-1
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 10:51 uur
11. Otis Redding - Try A Little Tendernes vs. 20. Rolling Stones - Gimme Shelter
Zelfs Rolling Stones zou op Otis stemmen:
1-0
Zelfs Rolling Stones zou op Otis stemmen:
1-0
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 12:20 uur
3-2
[/rant]
laxus11 schreef:
4-4 Beide briljant maar op het even spannend te houden
Niks spannend houden, een gemiddeld nummer als uitdager zou nu al 10 battles op rij moeten winnen om op een gemiddelde '10de' plek te staan. De kans dat dat daadwerkelijk gebeurt is vrij klein, want het hoeft maar één keer mis te gaan. Al helemaal als er straks 100 nummers zijn. Bij twijfel zou je dan ook eerder op de uitdager moeten stemmen. Ik vraag me dus af of die top3 nog gaat veranderen, of dat er altijd iemand is die het 'spannend' wil houden. Door het 'spannend te houden' worden nieuwe nominaties gewoon zo'n beetje achteraan de ladder geschoven, en wordt het dus geheel niet spannend 4-4 Beide briljant maar op het even spannend te houden
[/rant]
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 12:22 uur
Joh ik vond ze allebei even goed maakte niks uit wie er had gewonnen 

0
geplaatst: 4 oktober 2011, 14:38 uur
inquestos schreef:
De kans dat dat daadwerkelijk gebeurt is vrij klein, want het hoeft maar één keer mis te gaan.
In theorie heb je gelijk. De praktijk leert echter dat er bepaalde nummers grote sprongen zullen gaan maken. Soms wel een stuk of 50. En ja, dit zal nooit in één keer gebeuren.De kans dat dat daadwerkelijk gebeurt is vrij klein, want het hoeft maar één keer mis te gaan.
inquestos schreef:
Ik vraag me dus af of die top3 nog gaat veranderen, of dat er altijd iemand is die het 'spannend' wil houden.
Natuurlijk. Of had jij echt gedacht dat men The Load Out/Stay zo goed vond? Ook hoeft een nummer niet in één keer de hitlijst te bestormen. Zo is Enter the Void op MovieMeter met (meerdere) grote stappen omhoog geklommen. Inmiddels staat deze 37e. In november 2010 kwam deze de ladder in en staat nu dus dik in de top 50. Vandaag pas is opmars van Vital gestopt. Kwam nieuw binnen en is gekomen tot plek 98. Ik vraag me dus af of die top3 nog gaat veranderen, of dat er altijd iemand is die het 'spannend' wil houden.
Dus zo'n lijst is absoluut niet per definitie vastgeroest.
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 14:42 uur
Het latere verfijnen door nummers verder omhoog (of omlaag) te pushen zorgt inderdaad voor een steeds beter uitgebalanceerde lijst. Dit wordt dan wel een never ending story, maar dat heeft ook wel zijn charme.
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 14:52 uur
Ach, niet meer neverending dan hoesmeter, singleclash, kettingplaat en dergelijke spellen.
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 16:06 uur
Daarom doe ik daar ook niet aan mee
. Met een 'achterkant-bierviltje-berekening' kun je nagaan dat het zo'n 1250 pagina's (!!) zou kosten voordat je een 'beetje kloppende' top150 zou hebben.
Ach, ik ben veel te rationeel voor dit soort spelletjes, laat ik me maar een beetje afzijdig houden
. Met een 'achterkant-bierviltje-berekening' kun je nagaan dat het zo'n 1250 pagina's (!!) zou kosten voordat je een 'beetje kloppende' top150 zou hebben. Ach, ik ben veel te rationeel voor dit soort spelletjes, laat ik me maar een beetje afzijdig houden

chevy93 schreef:
Dat zou meer regel dan uitzondering moeten zijn! Dat wilde ik alleen even duidelijk maken. Met een mentaliteit van 'zo dat nummer is in één keer al 50 plaatsen gestegen, nou is het wel eens genoeg', kom je er niet.(quote)
In theorie heb je gelijk. De praktijk leert echter dat er bepaalde nummers grote sprongen zullen gaan maken. Soms wel een stuk of 50.
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 16:09 uur
inquestos schreef:
Daarom doe ik daar ook niet aan mee
. Met een 'achterkant-bierviltje-berekening' kun je nagaan dat het zo'n 1250 pagina's (!!) zou kosten voordat je een 'beetje kloppende' top150 zou hebben.
Zoals ik al zei zitten we op MovieMeter op het 7e topic. Ga er maar vanuit dat een topic gemiddelde maximaal 800 pagina's bevat, dus dat is al ruim 5000 pagina's. En de top 150 is nog altijd niet "kloppend" en zal dat ook nooit zijn.Daarom doe ik daar ook niet aan mee
. Met een 'achterkant-bierviltje-berekening' kun je nagaan dat het zo'n 1250 pagina's (!!) zou kosten voordat je een 'beetje kloppende' top150 zou hebben. inquestos schreef:
Dat zou meer regel dan uitzondering moeten zijn! Dat wilde ik alleen even duidelijk maken.
Alsof men opeens hele nieuwe favorieten krijgt. Kijk maar naar de top 250. De bedoeling is toch wel een lijst te krijgen waar veel mensen zich in kunnen vinden.Dat zou meer regel dan uitzondering moeten zijn! Dat wilde ik alleen even duidelijk maken.
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 16:24 uur
10. Godspeed You Black Emperor! - East Hastings vs. 20. Rolling Stones - Gimme Shelter
0
geplaatst: 4 oktober 2011, 16:28 uur
chevy93 schreef:
Of had jij echt gedacht dat men The Load Out/Stay zo goed vond?
Of had jij echt gedacht dat men The Load Out/Stay zo goed vond?

Wat is dat nu weer voor opmerking, dat is een waanzinnig goed nummer en zo denken er wel meer over.
Poeha,
Rhythm & Poetry schreef:
Het is maar een spelletje.
Het is maar een spelletje.
Weet ik

1-0
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.