MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Commerciële Jaren 70 KO

zoeken in:

DjFrankie (moderator)
0-3

153. Heaven must be missing an angel - Tavares Vs.My friend the wind - Demis Roussos

1-0

0-4 Ritchie Family had ik eerst een sympathy vote willen geven, maar ja...Black Betty

Edit: Ah...we zitten al aan de volgende battle

DjFrankie (moderator)
2-1

154. Quiereme mucho - Julio Iglesias Vs. Killer queen - Queen

0-1

0-5

Ben even kwijt waar de volgende battles staan, dus wie wil...

155. All kinds of everything - Dana Vs. Sugar baby love - Rubettes

0-1

0-3 Rubettes

1-3

Maar voor beide nummers heb ik een zwak.

156. Ik ben Gerrit - Gerrit Dekzeil Vs. Summer nights - John Travolta & Olivia Newton-John

0-1

Even een huishoudelijke mededeling : Come to My Island (battle 161) zat ook al in battle 148

157. Veronica 538 - Vader Abraham & zijn Goede Zonen & Jacques Herb Vs. Prisencolinensinainciusol - Adriano Celentano
158. Honkie tonkie pianissie - Nico Haak & de Paniekzaaiers Vs.Buddy Joe - Golden Earring
159. Follow me - Amanda Lear Vs. Just when i needed you most - Randy Vanwarmer
160. Don't stop - Fleetwood Mac Vs. Lady bump - Penny McLean
161. Get up and boogie - Freddie James Vs. Come to my island - KC & the Sunshine Band
162. Manuela - Jacques Herb & de Riwi's Vs. Late again - Stealers Wheel
163. Stay with me - Faces Vs. OK Chicago - Resonance
164 Comme j'ai toujours envie d'aimer - Marc Hamilton Vs. Giving it all away - Roger Daltrey
165. To my father's house - Les Humphries Singers Vs. Standing in the rain - John Paul Young
166. Guitar king - Hank the Knife & the Jets Vs.City to city - Gerry Rafferty
167. Ik ben verliefd op John Travolta - Sandy Vs. I think I love you - Partridge Family & David Cassidy
168. Ruthless queen - Kayak Vs.Traffic jam - Sailor
169. Beautiful noise - Neil Diamond Vs.Waikiki man - Bonnie St. Claire & Unit Gloria
170. Easy boy (And we all prayed together) - Greenfield & Cook Vs. Only lies - Greenfield & Cook
171. Isn't it time - Babys Vs. It don't come easy - Ringo Starr
172. Patrick mon chérie - Kiki & Pearly Vs. Power to the people - John Lennon & the Plastic Ono Band
173. The lies in your eyes - the Sweet Vs.Wigwam - Bob Dylan
174. Sound and vision - David Bowie Vs. I don't believe in if anymore - Roger Whittaker
175. Singin' in the rain - Sheila & the Black Devotion Vs. Get up and boogie - Silver Convention
176. Money money money - ABBA Vs. L'L'Lucy - Mud
177. Bridget the midget - Ray Stevens Vs. Music - John Miles
178. El lute / Gotta go home - Boney M. Vs. Street life - Crusaders & Randy Crawford
179. Mexico - Les Humphries Singers Vs. Long tall glasses (I can dance) - Leo Sayer
180. Nee nou wordt ie mooi - Dik Voormekaar Vs. We were all wounded at Wounded Knee - Redbone

1-3

Doet mij herinneren aan de programma's van Barend Servet en Sjefke van Oekel

Gast
geplaatst: vandaag om 04:39 uur

geplaatst: vandaag om 04:39 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.