Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1987
zoeken in:
0
geplaatst: 1 november 2011, 20:44 uur
7-2
Dit vind ik het beste nummer van The Joshua Tree(donker en onheilspellend) Vreemd dat het niet eens meedoet in deze 1987 Ko
Dit vind ik het beste nummer van The Joshua Tree(donker en onheilspellend) Vreemd dat het niet eens meedoet in deze 1987 Ko

0
geplaatst: 1 november 2011, 20:46 uur
Arrie schreef:
@Chevy: minst gewaardeerd? Nou, niet door mij hoor! Een hoogtepunt van het album, zul je bedoelen.
Door mij ook niet, maar het is wel de realiteit. Ik zou de winnaar wel eens willen zien als de hits van Joshua Tree iets verder waren gekomen (en dus meer tegenstanders zou moeten hebben om weggestemd te worden).@Chevy: minst gewaardeerd? Nou, niet door mij hoor! Een hoogtepunt van het album, zul je bedoelen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 1 november 2011, 20:47 uur
8-2
Ik zou natuurlijk uit principe tegen U2 kunnen stemmen, maar dat is ook weer zo wat.
Zonder nou te zeuren over al die mooie nummers die afvielen (vooral de derde ronde was een slagveld), zie ik toch eigenlijk gewoon vier mooie nummers in de halve finale.
Ik zou natuurlijk uit principe tegen U2 kunnen stemmen, maar dat is ook weer zo wat.
Zonder nou te zeuren over al die mooie nummers die afvielen (vooral de derde ronde was een slagveld), zie ik toch eigenlijk gewoon vier mooie nummers in de halve finale.
0
geplaatst: 1 november 2011, 21:04 uur
We zijn nu bijna beland bij een unicum op Musicmeter. Een nominatie van mij gaat de finale halen. Een perfect moment om me eens helemaal klem te zuipen. 

0
geplaatst: 1 november 2011, 21:08 uur
Co Jackso schreef:
Waarom wordt dit nummer van Sting opeens zo gewaardeerd..
Waarom wordt dit nummer van Sting opeens zo gewaardeerd..
Heeft misschien met de tegenstand te maken?

Maar is wel één van zin best gewaardeerde hier onder de MuMe stemmers.
0
geplaatst: 1 november 2011, 21:32 uur
11-5
Kunnen we zo snel mogelijk door met 1988, want wat jullie hier allemaal van gebrouwen hebben
Kunnen we zo snel mogelijk door met 1988, want wat jullie hier allemaal van gebrouwen hebben

* denotes required fields.