MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-Out Songs: 1987

zoeken in:

Net als tien jaargangen geleden twee nummers van dezelfde artiest tegenover elkaar. Dat zie ik trouwens over tien jaargangen weer gebeuren met Radiohead.

Tot de 12,2 verschil

U2- Mothers Of The Dissapeared Vs. U2 - Red Hill Mining Town

Het zijn beiden uitstekende nummers, maar toch vind ik het een beetje jammer dat zo'n goed muziekjaar als 1987 zo'n eenzijdige finale krijgt.

ArthurDZ schreef:
Het zijn beiden uitstekende nummers, maar toch vind ik het een beetje jammer dat zo'n goed muziekjaar als 1987 zo'n eenzijdige finale krijgt.

Mee eens, het is geen goede weerspiegeling van de muziek uit mijn geboortejaar.

ArthurDZ schreef:
Dat zie ik trouwens over tien jaargangen weer gebeuren met Radiohead

... 't is een gave, zou je wat mee moeten doen ...

2-3 Mothers

(... eeeeh remcodulac stemt voor Red Hill toch?)

Casartelli (moderator)
3-3 Mothers

Eenzijdig... maar dat publieksfavoriet Joshua Tree met zulke doodgedraaide hits met twee zulke mooie albumtracks in de finale staat, is toch wel weer aardig.

6-4 Mothers of the Disappeared zou toch een prachtige onverwachte winnaar zijn, zeg

8-5 een mooi alternatief voor Troy

DjFrankie (moderator)
8-6

erg verrassende finale

ArthurDZ schreef:
Dat zie ik trouwens over tien jaargangen weer gebeuren met Radiohead.
Paranoid Android vs. Exit Music.
Vrees eerlijk gezegd dat er ook weinig alternatieven zijn die echt kansmaken, wellicht The Verve.

Flut finale sorry dat ik het zeg......

10-6

10-7

chevy93 schreef:
Paranoid Android vs. Exit Music.

*Iemand daarboven* behoede ons....

Zephyr
11-7

Ik zou de KO 1987 zo kunnen beslissen maar ik vind beide nummers van U2 geen bal aan, dus ik pas.
Voor mij is dit de meest teleurstellende finale sinds met deze KO's is begonnen. Ik vrees dat wij 4 muziekjaren later een herhaling krijgen met nummers uit hun album "Achtung Baby".

Love is Blindness mag dan inderdaad best in de finale komen, ja

Mijn hemel

Snel vergeten deze KO.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:49 uur

geplaatst: vandaag om 20:49 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.