MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Nieuwsplaat 2.0

zoeken in:

Piet Römer overleden (83) | nu.nl/algemeen | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl

Mag hij rusten in vrede en wij dankbaar zijn voor wat hij op toneel en op televisie heeft gedaan.

Compositie: Jurre Haanstra - Circle of Smiles

YouTube - Circle of Smiles / Baantjer

Gerards Dream schreef:
Mag hij rusten in vrede en wij dankbaar zijn voor wat hij op toneel en op televisie heeft gedaan.

Compositie: Jurre Haanstra - Circle of Smiles

YouTube - Circle of Smiles / Baantjer

Sluit ik me bij aan. Ik heb die man tientallen keren gefotografeerd.
Als ie je mocht dan was ie verschrikkelijk aardig. En gelukkig mocht ie mij....
Echt een gemis.

Hoe Kodak de slag miste en ten onder ging - Internet & Media - VK - volkskrant.nl

Plaat: Paul Simon - Kodachrome

YouTube - Paul Simon - Kodachrome

Triest bericht van een firma die ooit zo groot was. Het doet me terug denken aan mijn eeste fototoestel die het best werkte met een Kodakfilm volgens de man in de fotowinkel. En inderdaad hij had gelijk. Heb diverse andere filmpjes geprobeerd, maar kodak was net even iets beter. Vreemd is het dan ook te lezen dat zo'n firma de slag naar de digitale wereld niet heeft kunnen maken.

En dat terwijl ze de uitvinders van de digitale fotografie zijn!

Verkeerde mensen in de top van het bedrijf wellicht, die achter de feiten aanlopen dan er voor. Vervolgens van allies proberen in een waan van verbijstering, edoch de boot blijven missen. Zie daar het trieste einde van een bedrijf wat ooit vooraanstaand was in zijn vak.

Gast
geplaatst: vandaag om 02:29 uur

geplaatst: vandaag om 02:29 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.