MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Prog Songs KO

zoeken in:
2-3 Maar allebei briljant.

4-5, Musical Box had mijn stem hier wel gehad.

Heb je al eens voor Genesis gestemd in deze KO, Chevy?

Vorige ronde vooral ongelukkig geloot. Hier had Genesis toch 4 van de 5 keer mijn gehad (of zou ik nu in ieder geval een punt geven). Dat is inclusief battle 26, ja.
De nummers van Genesis vind ik, samen met Tubular Bells, overigens een stuk minder dan de overgebleven nummers. Musical Box is dan wel weer een stuk beter, maar zou alleen tegen Supper's Ready en Tubular Bells mijn stem gehad hebben. Voor de statistici, ik gaf Supper's Ready een paar weken geleden een 7,3 bij het bespreken van de MuMe Ladder.

P.S. Dit is ronde 4, de afgelopen ronde moesten ze alleen maar tegen favorieten van mij.

Ozric Spacefolk
6-5

Misterfool
7-7

Hopelijk kan ik nog stemmen. Ben nu aan het luisteren, maar ben sowieso al bijna een half uur kwijt aan Tubular Bells.

8-9 net aan

Misterfool
Kom er net achter dat Starless verloren heeft van Camel
al is lady fantasy ook een prachtnummer.

11-9

4 Marillion - Blind Curve vs. Yes - Close to the Edge

Misterfool
1-2*

Casartelli (moderator)
2-5

Ozric Spacefolk
3-5

Ozric Spacefolk
Fish vs Jon Anderson, keuze snel gemaakt....

Gast
geplaatst: vandaag om 06:23 uur

geplaatst: vandaag om 06:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.