MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Prog Songs KO

zoeken in:

6-9

Tjonge, na Firth of Fifth nu ook Supper's Ready eruit. Wat mij betreft de twee beste van Genesis.

6-10

Ben er effe een dagje niet bij en ik zie allerlei hele rare uitslagen voorbij komen zeg.

7-9, veruit de.beste nummers van beide bands.

Hm, de vorige ronde scoorden mijn favorieten niet zo best maar nu was het vier keer raak. Beide Marillions eruit en vier verschillende artiesten in de halve finales, mooi

Gemengde gevoelens over deze ronde. Maar goed, het is zoals het is. En als uffing gewoon een dagje vrij neemt, net als het er om gaat, tja.....

johannesA
8-10

Inderdaad

Maar een dagje vrij zou ik het niet willen noemen, gewoon gewerkt hoor

3 van mijn 4 stemmen was voor een verliezer

Casartelli (moderator)
De halve finales passen met gemak... of nou ja... net aan op één cd:

1. Yes - Close to the Edge vs. Genesis - The Musical Box
2. Mike Oldfield - Tubular Bells (Part 1) vs. Camel - Lady Fantasy

Tot de 11, 2 verschil.

Casartelli (moderator)
1. Yes - Close to the Edge vs. Genesis - The Musical Box

0-1

Er zijn wat mij betreft vier fantastische nummers over.

Er zit nog een hele mooie finale in. Maar ook een tamelijk teleurstellende.

0-2

3-5

4 kanjers, maar mijn droomfinale zat er na vandaag helaas niet meer in.

5-8, ik hoop op Lady Fantasy als winnaar (er vanuit gaande dat Yes geen comeback gaat maken).

Misterfool
7-9

Ook ik hoop voor Lady fantasy als winnaar van deze K.O, ben ik het toch weer eens met chevy eens . Ik had zelf graag Pink Floyd- echoes en KC starless bij de laaste 4 gezien, maar de nummers die er nu instaan, horen stuk voor stuk bij het beste van progressieve rock.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:00 uur

geplaatst: vandaag om 01:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.