Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 26 november 2012, 20:35 uur
-8
De kapper heeft zijn werk ook niet helemaal goed gedaan.
De kapper heeft zijn werk ook niet helemaal goed gedaan.
0
geplaatst: 26 november 2012, 21:25 uur
Eerlijk gezegd heb ik minder moeite met zijn looks dan met zijn sounds. Hier ziet ie er aangenaam natural uit, voor zover je daar bij Anthony van kan spreken. Vooruit, omdat iemand het moet doen:
-12 +1
-12 +1
0
geplaatst: 26 november 2012, 21:50 uur
dix schreef:
Eerlijk gezegd heb ik minder moeite met zijn looks dan met zijn sounds. Hier ziet ie er aangenaam natural uit, voor zover je daar bij Anthony van kan spreken. Vooruit, omdat iemand het moet doen:
-12 +1
-12 +1
Nou je mag m van iedereen hier hebben! Bah!
0
geplaatst: 26 november 2012, 22:27 uur
0
geplaatst: 27 november 2012, 00:45 uur
Er is dus toch nog hoop voor Anthony, dat blijkt uit de hier gedemonstreerde symphatie voor transgenders en aanverwanten.

Hier nog een foto van Lady Jaye (want daar hebben we het over) en haar vriend Genesis P-Orridge. Een mooi koppel, het mannetje zou door een serie operaties vrouwtje worden en het vrouwtje liet zich op haar beurt verbouwen tot mannetje. Verder kun je niet gaan in de liefde. Helaas is de Lady niet meer onder ons. Het vriendje (of vriendinnetje, 't is maar wat je wilt zien) is dus vrij....voor de liefhebber.

Hier nog een foto van Lady Jaye (want daar hebben we het over) en haar vriend Genesis P-Orridge. Een mooi koppel, het mannetje zou door een serie operaties vrouwtje worden en het vrouwtje liet zich op haar beurt verbouwen tot mannetje. Verder kun je niet gaan in de liefde. Helaas is de Lady niet meer onder ons. Het vriendje (of vriendinnetje, 't is maar wat je wilt zien) is dus vrij....voor de liefhebber.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.