Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 10 december 2012, 23:26 uur
Met de min van titmeister. Ik vind haar zo wel leuk.
7+ 10-
7+ 10-
0
geplaatst: 10 december 2012, 23:41 uur
9+, 10- wat mij betreft een plus.
Met de min van titmeister erbij.
Met de min van titmeister erbij.
0
geplaatst: 11 december 2012, 01:18 uur
Sunderland schreef:
Ik wilde niet geloven dat dit Stevie Nicks was. Wist niet dat die ooit knap is geweest.
Ik wilde niet geloven dat dit Stevie Nicks was. Wist niet dat die ooit knap is geweest.
Dit is volgens mij ten tijd van Rumours. Op de achterkant van die hoes staat ze ook ontzettend leuk.
Edit: nevermind, dit is dus van de achterkant van die hoes geknipt, besef ik nu.

0
geplaatst: 11 december 2012, 02:32 uur
9+, 10-
Ja, zo kan 'ie wel weer hè. Titmeister's min even twee keer meetellen.
Ja, zo kan 'ie wel weer hè. Titmeister's min even twee keer meetellen.
0
geplaatst: 11 december 2012, 02:45 uur
9+, 12- net een minnetje.
Titmeisters min er weer bij geteld. Kijken wie 'm er nu weer afhaalt
Titmeisters min er weer bij geteld. Kijken wie 'm er nu weer afhaalt

0
geplaatst: 11 december 2012, 09:08 uur
De stand is nu toch echt 10+, 12-
Titmeister stemde gelijk met Emile en daardoor werd zijn stem niet opgeteld. Tsjong telde zijn stem erbij, maar Papartis haalde 'm erweer af. Vervolgens telde Poeha hem er weer bij op, maar haalde Rock-Rick hem er weer af en nu deed RR het weer toen ik de - van Titmeister weer mee liet tellen.
Maar daar tuinen wij niet in, Rick, het wordt toch echt een gemiddelde min, deze foto!
Titmeister stemde gelijk met Emile en daardoor werd zijn stem niet opgeteld. Tsjong telde zijn stem erbij, maar Papartis haalde 'm erweer af. Vervolgens telde Poeha hem er weer bij op, maar haalde Rock-Rick hem er weer af en nu deed RR het weer toen ik de - van Titmeister weer mee liet tellen.
Maar daar tuinen wij niet in, Rick, het wordt toch echt een gemiddelde min, deze foto!

0
geplaatst: 11 december 2012, 22:52 uur
Kees-Jan schreef:
Voor het vak statistiek moet jij op school vast een hoog cijfer hebben gehaald, Kees-Jan

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.