Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 23 december 2012, 17:25 uur
Voor die eerste foto had ik ook een min gegeven. Het is dus maar goed dat hij niet werkt.
Nu namelijk zonder twijfel een plus!
16+, 2-
Nu namelijk zonder twijfel een plus!
16+, 2-
0
geplaatst: 23 december 2012, 19:34 uur
Nou! Dianna heeft het wel echt super gedaan! De volgende ook?

Kate Hudson

Kate Hudson
0
geplaatst: 23 december 2012, 21:22 uur
Voor zover ik het weet is Kate Hudson alleen maar een actrice en geen zangeres, dus hoort zij niet op deze pagina thuis (hoewel het een hele mooie vrouw is
).
).
0
geplaatst: 23 december 2012, 22:10 uur
Kees-Jan schreef:
Voor zover ik het weet is Kate Hudson alleen maar een actrice en geen zangeres, dus hoort zij niet op deze pagina thuis (hoewel het een hele mooie vrouw is
).
). Jawel, ze zingt ook! Anders had ik haar niet hier toegevoegd!

0
geplaatst: 23 december 2012, 22:18 uur
Nooit geweten, maar dan kan ik ook mijn plusje geven

8+, 1-
0
geplaatst: 24 december 2012, 00:46 uur
12+, 4- deze foto dan wel, maar meestal niet bij Kate en wat heeft ze dan zoal gezongen?
0
geplaatst: 24 december 2012, 01:03 uur
Ze zit momenteel in Glee, waar ze de gemene danslerares speelt. Hierbij moet ze dus ook zingen (het is tenslotte Glee). Ik vind haar echt het leukste terugkomende personage spelen!

0
geplaatst: 24 december 2012, 19:52 uur
Na een aantal succesvolle dames in dit topic, gaan we even een man beoordelen.
Dianna Agron heeft een dezer dagen een van de hoogste scores gehaald. Ik ben nu wel nieuwsgierig. Zijn er ook mannelijke zangers die een hoge score kunnen halen hier?

Enrique Iglesias
Dianna Agron heeft een dezer dagen een van de hoogste scores gehaald. Ik ben nu wel nieuwsgierig. Zijn er ook mannelijke zangers die een hoge score kunnen halen hier?

Enrique Iglesias
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.