Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 4 februari 2013, 14:01 uur
Tja, zo knap is ze toch niet? En dan dat geblondeerde haar en wenkbrauwen .. 
8+ 8-

8+ 8-
0
geplaatst: 4 februari 2013, 14:16 uur
Ik snap dat je er niet van gecharmeerd bent, ik viel vooral over het woord "verbijsterd". Alsof het een foto van een misvormde draak is ofzo.
En nu gaat Rob waarschijnlijk zeggen dat hij liever naar een misvormde draak kijkt, maar het zij zo.
En nu gaat Rob waarschijnlijk zeggen dat hij liever naar een misvormde draak kijkt, maar het zij zo.
0
geplaatst: 4 februari 2013, 15:26 uur
9+, 9-
Vreemd, qua muzieksmaak liggen we mijlenver uiteen, maar wat de vrouwtjes betreft ben ik het vaak behoorlijk eens met Micha...moet niet veel gekker worden, me dunkt.
Vreemd, qua muzieksmaak liggen we mijlenver uiteen, maar wat de vrouwtjes betreft ben ik het vaak behoorlijk eens met Micha...moet niet veel gekker worden, me dunkt.
0
geplaatst: 4 februari 2013, 16:22 uur
+10 -9
Ben benieuwd wat er op dit moment thuis op de bank zit.
Ben benieuwd wat er op dit moment thuis op de bank zit.
0
geplaatst: 4 februari 2013, 19:36 uur

Lil' Kim (toentertijd). De man links van haar hoeft niet beoordeeld te worden (geen idee wie het is).
0
geplaatst: 5 februari 2013, 01:00 uur
Ik zie alleen maar een rood kruisje (en de URL plakken werkt deze keer ook niet bij mij)
0
Cured
geplaatst: 5 februari 2013, 05:50 uur
Kees-Jan schreef:
Ik zie alleen maar een rood kruisje (en de URL plakken werkt deze keer ook niet bij mij)
same here
0
Cured
geplaatst: 5 februari 2013, 07:58 uur
Svendra schreef:
Bofkont. Ik zie alleen haar bovenlichaam.
Bofkont. Ik zie alleen haar bovenlichaam.

dat 'rooie kruisje' is wél het belangrijkste deel....

0
geplaatst: 5 februari 2013, 14:43 uur
Die doet het wel. Fijn, kan ik weer wat minnen geven 
2+, 8-
3+, 8-

2+, 8-
3+, 8-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.