MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3

zoeken in:

(afbeelding)

Aly Spaltro aka Lady Lamb the Beekeeper

1+!!!
0-

Cured
1+,1-..... (hoe oud is dat meiske?)

beatcluster
1+, 2-

1+, 3-

Dezelfde bedenking die Cured uit, inclusief smiley.

1+. 4-

2+!!!, 5-

2+, 6-

Ik heb exact dezelfde camera, dat leidt af.

3+, 6-

panjoe (moderator)
4+ 6-

+5
-6

6+, 6-

7+, 6-

Ze is trouwens 23, maar de foto is wellicht een paar jaar eerder genomen.

Welke viezerik neemt er nu foto's?

Moralisten

8+, 6-

8+, 7-

even lachen naar de camera..

8
8-

9+, 8- (ook een puntje voor de Rolleiflex)
Wat maakt het nu uit hoe oud ze is, je hoeft alleen maar te zeggen of ze knap is... wat haalt men zich toch in het hoofd ???

itchy schreef:
Wat maakt het nu uit hoe oud ze is, je hoeft alleen maar te zeggen of ze knap is... wat haalt men zich toch in het hoofd ???

Ja, dat volg ik ook niet echt. Zegt wellicht meer meer over die klagers dan over de mensen die hier een plusje aan geven.

dix
itchy schreef:
wat haalt men zich toch in het hoofd ???

Sex

+9 -9

dix schreef:
(quote)

Sex

Nog een geluk dat we niet Brits zijn dan.

10+, 9-

10+ 10-
itchy schreef:

Heel simpel. Knap betekent voor mij hetzelfde als aantrekkelijk. Ik voel me niet aangetrokken tot 13-jarigen (ook al zijn ze in werkelijkheid 23), dus vind ik ze niet knap.

Cured
GrafGantz schreef:
(quote)

Ja, dat volg ik ook niet echt. Zegt wellicht meer meer over die klagers dan over de mensen die hier een plusje aan geven.

Het zegt meer over jullie; niet andermans gedachten bij voorbaat negatief invullen .

edit: psychologische denkfout

Maar ff serieus: op die foto kan ze toch best 20 zijn?

Cured
Dit is serieus, Svendra. Ik dacht het volgende: ze ziet er niet uit en vind het ook nog er als een meisje uitzien. Meer niet.

Haha, wat gezellig hier! De foto staat op haar Facebooktijdlijn van 2010. Maar zoekacties op Google geven aan dat zij de laatste 3 jaar niet spectaculair is veranderd. En nu is zij inderdaad 23 jaar.

Cured
What a fuzz;als je een ouder iemand ziet en niet kent en je vraagt hier hoe oud ze eigenlijk is omdat ze dat lijkt in jouw ogen, kijkt er niemand raar van op, terwijl het dezelfde vraag is. Verkeerde interpretatie dus.

11+, 10-

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:25 uur

geplaatst: vandaag om 01:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.