Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 12 maart 2013, 23:05 uur
7+, 6-
Ze is trouwens 23, maar de foto is wellicht een paar jaar eerder genomen.
Ze is trouwens 23, maar de foto is wellicht een paar jaar eerder genomen.

0
geplaatst: 13 maart 2013, 09:11 uur
9+, 8- (ook een puntje voor de Rolleiflex)
Wat maakt het nu uit hoe oud ze is, je hoeft alleen maar te zeggen of ze knap is... wat haalt men zich toch in het hoofd ???
Wat maakt het nu uit hoe oud ze is, je hoeft alleen maar te zeggen of ze knap is... wat haalt men zich toch in het hoofd ???

0
geplaatst: 13 maart 2013, 09:17 uur
itchy schreef:
Ja, dat volg ik ook niet echt. Zegt wellicht meer meer over die klagers dan over de mensen die hier een plusje aan geven.
0
geplaatst: 13 maart 2013, 09:23 uur
0
geplaatst: 13 maart 2013, 09:26 uur
0
geplaatst: 13 maart 2013, 10:11 uur
10+ 10-
Heel simpel. Knap betekent voor mij hetzelfde als aantrekkelijk. Ik voel me niet aangetrokken tot 13-jarigen (ook al zijn ze in werkelijkheid 23), dus vind ik ze niet knap.
itchy schreef:
Heel simpel. Knap betekent voor mij hetzelfde als aantrekkelijk. Ik voel me niet aangetrokken tot 13-jarigen (ook al zijn ze in werkelijkheid 23), dus vind ik ze niet knap.
0
Cured
geplaatst: 13 maart 2013, 11:08 uur
GrafGantz schreef:
Ja, dat volg ik ook niet echt. Zegt wellicht meer meer over die klagers dan over de mensen die hier een plusje aan geven.
(quote)
Het zegt meer over jullie; niet andermans gedachten bij voorbaat negatief invullen
.edit: psychologische denkfout

0
Cured
geplaatst: 13 maart 2013, 11:16 uur
Dit is serieus, Svendra. Ik dacht het volgende: ze ziet er niet uit en vind het ook nog er als een meisje uitzien. Meer niet.
0
geplaatst: 13 maart 2013, 11:52 uur
Haha, wat gezellig hier! De foto staat op haar Facebooktijdlijn van 2010. Maar zoekacties op Google geven aan dat zij de laatste 3 jaar niet spectaculair is veranderd. En nu is zij inderdaad 23 jaar.
0
Cured
geplaatst: 13 maart 2013, 12:33 uur
What a fuzz;als je een ouder iemand ziet en niet kent en je vraagt hier hoe oud ze eigenlijk is omdat ze dat lijkt in jouw ogen, kijkt er niemand raar van op, terwijl het dezelfde vraag is. Verkeerde interpretatie dus.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.