Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 6 december 2011, 07:49 uur
Zeg Lion, post zelf anders eens een plaatje van de een of andere zangert die je de moeite waard vindt i.p.v. alle dames hier een minnetje te geven. Zit je hier nu alleen vanwege zelfkastijding of gaat het echt alleen om je postcount?
0
geplaatst: 6 december 2011, 10:48 uur
Terwijl Lion er nog even over nadenkt zal ik ook maar weer wat posten:

David Slyvian

David Slyvian
0
geplaatst: 6 december 2011, 13:52 uur
Oh, ik wist niet dat de "insteek" was hier. Dan zou ik dus geen enkel manspersoon hier een plusje kunnen geven.
0
geplaatst: 6 december 2011, 13:55 uur
Ah, het is een man.
Ik zou met Isaiah Mustafa geen problemen hebben.
Ik zou met Isaiah Mustafa geen problemen hebben.
0
geplaatst: 6 december 2011, 14:09 uur
Hopelijk krijgt hij nog wat plusjes, want dat verdient hij echt wel.
0
geplaatst: 6 december 2011, 14:13 uur
Ik zou zo zeggen dat de voornaam reeds in die richting hintte.
0
geplaatst: 6 december 2011, 20:19 uur
Wat is eigenlijk de reden dat je niet op foto's mag stemmen die je zelf geplaatst hebt? Bij soortgelijke topics (artiesten etc.) mag het toch ook?
0
geplaatst: 6 december 2011, 21:54 uur
Een krappe +1 dan maar, jammer van het jaren '80, verknipte kapsel, voor de rest een best knappe man.
0
geplaatst: 6 december 2011, 22:41 uur
3+, 1-
Blijft toch apart om op mannen te stemmen. Die jaren 80 kapsels waren juist geweldig.
En laat thelion lekker stemmen wat hij wil
Blijft toch apart om op mannen te stemmen. Die jaren 80 kapsels waren juist geweldig.
En laat thelion lekker stemmen wat hij wil

0
geplaatst: 6 december 2011, 22:46 uur
+4
-1
En hij mag stemmen wat hij wil, ik stipte alleen iets aan wat me begon op te vallen. En aangezien hij hier trouw stemt (op alles een minnetje) maar nooit zelf wat post wilde ik hem uitdagen om eens met iets op de proppen te komen wat hij dan wel de moeite waard vindt. Da's alles, no hard feelings ofzo.
-1
En hij mag stemmen wat hij wil, ik stipte alleen iets aan wat me begon op te vallen. En aangezien hij hier trouw stemt (op alles een minnetje) maar nooit zelf wat post wilde ik hem uitdagen om eens met iets op de proppen te komen wat hij dan wel de moeite waard vindt. Da's alles, no hard feelings ofzo.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.