MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3

zoeken in:

Smakeloze hipsters...

Demi Lovato

(afbeelding)

Fathead schreef:
Smakeloze hipsters...

Wellicht ziet ze er op andere foto's wel leuk uit maar je maakt me niet wijs dat je zelf een plusje voor dat plaatje gegeven zou hebben.

Hm, misschien heb je wel een beetje gelijk...

Op die foto staat ze er nog vrij goed op (al is het allemaal weer zo nep als wat). Verder is zij het toonbeeld van wat ik haat in de wereld. Maar ik blijf 'objectief' ( ).

1+

Mb.
4+

niels94 schreef:
Verder is zij het toonbeeld van wat ik haat in de wereld.

Licht toe..

Hij haat lekkere wijven, die zeggen altijd nee als hij ze mee uitvraagt.

Frailty thy name is woman

Nee. Zij komt voor op een bepaalde zender genaamd Disney Channel. En dat staat hier in huis nog al eens op (zusjes). En dat haat ik gruwelijk. Zij kan écht niet acteren (of ze acteert alsof ze niet kan acteren - dat zou dan weer knap zijn). Hoe dan ook, ik erger me kapot aan haar en consorten (Hannah Montana en wie heb je allemaal nog meer). Na MTV (met Moving In, het ergste programma dat ooit gemaakt moet zijn, en die Paris Hilton onzin) de ergste zender op tv. Dus daarom. Gewoon persoonlijke frustraties

En dan hebben we het trouwens nog niet eens over haar liedjes gehad bedenk ik me nu...

Ik weet niet eens wie het is eigenlijk. Kwam er via via terecht bij last.fm terwijl ik zocht naar iets fatsoenlijks om hier te plaatsen.

6+

Alleen kan ik niet stoppen naar haar kin te staren, dat had nog bijna een min veroorzaakt.

Vanessa Hudgens

(afbeelding)

johannesA
2+

3+,1-

Gewoon heel erg lelijk zelfs.

4+, 1-

1+ Juist.....dit is mooi

Volgens wiki is het trouwens alleen maar een actrice en geen musicus/zangeres, maar wellicht is die pagina niet compleet?

+3

Ze zingt ook, o.a. met Mike Boddé die haar begeleidt op de piano.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:40 uur

geplaatst: vandaag om 16:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.