Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 9 december 2011, 10:50 uur
Wellicht ziet ze er op andere foto's wel leuk uit maar je maakt me niet wijs dat je zelf een plusje voor dat plaatje gegeven zou hebben.
0
geplaatst: 9 december 2011, 10:54 uur
Op die foto staat ze er nog vrij goed op (al is het allemaal weer zo nep als wat). Verder is zij het toonbeeld van wat ik haat in de wereld. Maar ik blijf 'objectief' (
).
1+
).1+
0
geplaatst: 9 december 2011, 11:27 uur
Hij haat lekkere wijven, die zeggen altijd nee als hij ze mee uitvraagt.
0
geplaatst: 9 december 2011, 11:35 uur
Frailty thy name is woman
Nee. Zij komt voor op een bepaalde zender genaamd Disney Channel. En dat staat hier in huis nog al eens op (zusjes). En dat haat ik gruwelijk. Zij kan écht niet acteren (of ze acteert alsof ze niet kan acteren - dat zou dan weer knap zijn). Hoe dan ook, ik erger me kapot aan haar en consorten (Hannah Montana en wie heb je allemaal nog meer). Na MTV (met Moving In, het ergste programma dat ooit gemaakt moet zijn, en die Paris Hilton onzin) de ergste zender op tv. Dus daarom. Gewoon persoonlijke frustraties
En dan hebben we het trouwens nog niet eens over haar liedjes gehad bedenk ik me nu...
Nee. Zij komt voor op een bepaalde zender genaamd Disney Channel. En dat staat hier in huis nog al eens op (zusjes). En dat haat ik gruwelijk. Zij kan écht niet acteren (of ze acteert alsof ze niet kan acteren - dat zou dan weer knap zijn). Hoe dan ook, ik erger me kapot aan haar en consorten (Hannah Montana en wie heb je allemaal nog meer). Na MTV (met Moving In, het ergste programma dat ooit gemaakt moet zijn, en die Paris Hilton onzin) de ergste zender op tv. Dus daarom. Gewoon persoonlijke frustraties

En dan hebben we het trouwens nog niet eens over haar liedjes gehad bedenk ik me nu...
0
geplaatst: 9 december 2011, 11:42 uur
Ik weet niet eens wie het is eigenlijk. Kwam er via via terecht bij last.fm terwijl ik zocht naar iets fatsoenlijks om hier te plaatsen.
0
geplaatst: 9 december 2011, 12:36 uur
6+
Alleen kan ik niet stoppen naar haar kin te staren, dat had nog bijna een min veroorzaakt.
Alleen kan ik niet stoppen naar haar kin te staren, dat had nog bijna een min veroorzaakt.
0
geplaatst: 9 december 2011, 14:07 uur
Volgens wiki is het trouwens alleen maar een actrice en geen musicus/zangeres, maar wellicht is die pagina niet compleet?
0
geplaatst: 9 december 2011, 14:20 uur
+3
Ze zingt ook, o.a. met Mike Boddé die haar begeleidt op de piano.
Ze zingt ook, o.a. met Mike Boddé die haar begeleidt op de piano.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.