MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3

zoeken in:
Cured
9-

Gretz schreef:
Beetje onzinnig inderdaad om muzikanten voorbij te laten komen die nog geen 18 zijn.

Die vat ik geloof ik niet echt. Ik kan toch wel zeggen dat iemand van 16 knap is zonder gelijk voor viezerik uitgemaakt te worden? Of zijn we echt al zo ver afgegleden?

(Hoewel ik in dit geval een minnetje heb gegeven overigens).

Volledig met je eens Graf, maar misschien wordt het als aanstootgevend gezien, als je stemt op een niet-volwassene.

1+, 10-

OH NEE

Wat een moraalridders hier opeens.

Ze is er niet knapper op geworden in de loop der jaren.

1+, 11-

Wat zouden de heren Graf, Poeha, Svendra ervan vinden wanneer hun minderjarige dochter(/zus) hier voorbij zou komen?

Dit is toch wel enigszins een creepy topic, want we kunnen wel doen alsof we heel braaf beoordelen of iemand knap is, en dat zullen sommigen daadwerkelijk doen. Maar vaak is het ook zou ik haar(/hem) wel of niet doen. Dat 'we' dat in het dagelijks leven bij iedere vrouw die passeert *uch* schijnen te doen is één ding, maar om het zo te verzamelen is hoewel blijkbaar erg interessant ook licht creepy, vooral bij minderjarig spul.

[/moraalriddermodus]

1+, 12-

inquestos schreef:
Wat zouden de heren Graf, Poeha, Svendra ervan vinden wanneer hun minderjarige dochter(/zus) hier voorbij zou komen?

Als zorgzame vader zou ik op een boel plusjes hopen

Ik vind Sandra Kim, toen ze 13 was en het songfestival won, nog steeds leuk om te zien. Wat is daar fout aan? Hoe oud ze was en nu is: heb het altijd een knappe vrouw gevonden. Moet ik me nu zorgen gaan maken over mijn smaak? Dacht het niet
Sterker nog: ze heeft er zelf geen problemen mee

inquestos schreef:

Geen probleem, tenzij er stemmers zijn die 'knap' verwarren met 'seksueel aantrekkelijk'. Pfoeh, wat doen we hier verkrampt zeg. Ik vind de huiskat van de buren ook knap vergeleken met het mormel een paar huizen verderop, ik bedoel maar.

2+, 14-

Ze heeft wel wat.

Yann Samsa
3+14-

Svendra schreef:
(quote)

Geen probleem, tenzij er stemmers zijn die 'knap' verwarren met 'seksueel aantrekkelijk'. Pfoeh, wat doen we hier verkrampt zeg.

Niet de intentie om een hele discussie op gang te brengen, maar wanneer je iemands esthetische kwaliteiten beoordeelt ('knap') zeg je impliciet altijd iets over iemands seksuele aantrekkelijkheid. Die twee zijn in deze context niet uit elkaar te halen.

panjoe (moderator)
Daar ben ik het totaal niet mee eens, maar laten we die discussie hier a.u.b. niet gaan voeren.

Prima. Toch benieuwd naar je argumenten... dus PM maar.

Gecertificeerd bioloog hier, ik waarschuw je

Svendra schreef:
Ik vind de huiskat van de buren ook knap vergeleken met het mormel een paar huizen verderop, ik bedoel maar.

Een beetje poesjes beoordelen hè? Viezerik!

GrafGantz schreef:
(quote)

Die vat ik geloof ik niet echt. Ik kan toch wel zeggen dat iemand van 16 knap is zonder gelijk voor viezerik uitgemaakt te worden? Of zijn we echt al zo ver afgegleden?

(Hoewel ik in dit geval een minnetje heb gegeven overigens).

Je kunt de grens inderdaad ook bij 16 leggen (hoewel dat minder gangbaar is). Ik wilde zeker niet suggereren dat het direct aanstootgevend is, maar zoals inquestos het goed verwoord moet je daar wel mee uitkijken. Het is niet de eerste keer dat er opmerkingen komen over een (te) jonge foto van een artieste. Mijn ervaring is meer dat er in dit geval toch meer naar de leeftijd wordt gekeken dan naar het uiterlijk. Als Lorde twee 2, 3 jaar ouder was geweest had ze echt niet zoveel minnetjes gekregen. Dus tussen 'knap' en 'seksueel aantrekkelijk' zit wel degelijk een sterk verband. Dit maakt de uitslag is nogal vertekenend. Lorde moet in 2015 maar een nieuwe kans krijgen.

dix
+3 -15

Ik zou d'r toch doen

+4 -15
Als er gras op staat, mag je er op sjotten.

panjoe (moderator)
+1

2+, 1-

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:28 uur

geplaatst: vandaag om 10:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.