Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 2 februari 2012, 01:00 uur
Op basis van de eerste foto:
5+ 6-
De tweede foto zou een min gekregen hebben, maar doet wat mij betreft niet mee aangezien er maar één foto geplaatst hoort te worden.
5+ 6-
De tweede foto zou een min gekregen hebben, maar doet wat mij betreft niet mee aangezien er maar één foto geplaatst hoort te worden.
0
geplaatst: 2 februari 2012, 13:42 uur
Je stemt zowel + als -, Freek
Ga er van uit dat je een + stemt...
6+ 10-
Ga er van uit dat je een + stemt...6+ 10-
0
Mb.
geplaatst: 2 februari 2012, 16:52 uur
7+, 12-
Alledaagse schoonheid die ik normaliter niet zou wegsturen, maar in dit topic stel ik mij Brad Pitt en verwijs ik haar naar de deur.
Alledaagse schoonheid die ik normaliter niet zou wegsturen, maar in dit topic stel ik mij Brad Pitt en verwijs ik haar naar de deur.

0
geplaatst: 2 februari 2012, 17:22 uur
Hoewel erg aanlokkelijk , valt Dhr. Pitt helaas zelf net buiten de grenzen van dit topic
0
geplaatst: 2 februari 2012, 22:11 uur
Is dat serieus een Spice girl?? Mooi voorbeeld hoe kapsel het verschil tussen - en + kan maken. Mel C. zag er altijd zo stom uit toen ze nog bij elkaar waren. Dit is stukken beter.
3-2
edit: Yikes!!
3-2
edit: Yikes!!
0
geplaatst: 2 februari 2012, 23:18 uur
+6
-3
Als die andere 4 er nu ook zo goed uitzien, dan wordt het inderdaad tijd dat ze weer bij elkaar komen.
Edit: Was even vergeten dat Victoria Beckham er ook bij zat.
-3
Als die andere 4 er nu ook zo goed uitzien, dan wordt het inderdaad tijd dat ze weer bij elkaar komen.

Edit: Was even vergeten dat Victoria Beckham er ook bij zat.

0
geplaatst: 2 februari 2012, 23:23 uur
+6 -4
Doe mij maar Baby Spice
EDIT:
Graf was me te snel af. Lana is wel al geweest. Klein +je van mijn kant, omdat ze wel wat heeft...
Doe mij maar Baby Spice
EDIT:
Graf was me te snel af. Lana is wel al geweest. Klein +je van mijn kant, omdat ze wel wat heeft...
0
geplaatst: 2 februari 2012, 23:25 uur
0
geplaatst: 2 februari 2012, 23:42 uur
GrafGantz schreef:
Met deze zelfde foto?
(quote)
Met deze zelfde foto?
Nee, maar maakt dat uit dan?
0
geplaatst: 2 februari 2012, 23:48 uur
Ja, het is in dit topic geen probleem om een artiest nogmaals de revue te laten passeren, als het maar een andere foto is.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.