Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 5 maart 2012, 23:03 uur
Leuke foto. Maar het zou haast een jongetje kunnen zijn. What the heck:
+7 -2
+7 -2
0
geplaatst: 6 maart 2012, 22:11 uur
14+, 2-
Hoe je hier een min voor kunt geven is me een raadsel...
Hoe je hier een min voor kunt geven is me een raadsel...
0
geplaatst: 6 maart 2012, 22:33 uur
Kort nadat ik hem plaatste stond er een enkel plusje en twee minnetjes. Toen dacht ik echt even dat MuMe knettergek geworden was 

0
geplaatst: 7 maart 2012, 01:41 uur
15+, 3-
Een ontplofte bos haar, een giraffenek, een graattenlichaam, overdone wenkbrouwen en een blik in het oneindige die mij totaal niet aanspreekt. Onderbouwing genoeg?
(verder vind ik haar overigens niet heel lelijk hoor)
Een ontplofte bos haar, een giraffenek, een graattenlichaam, overdone wenkbrouwen en een blik in het oneindige die mij totaal niet aanspreekt. Onderbouwing genoeg?

0
geplaatst: 7 maart 2012, 03:25 uur
Kees-Jan schreef:

Over je smaak van muziek zullen we het nooit eens worden, maar je smaak wat betreft vrouwen ook niet vrees niet

0
geplaatst: 7 maart 2012, 07:58 uur
15+, 5-
Het lichaam is prima, maar de wimpers + wenkbrouwen zijn verpest door de make-up en ze heeft een vage, zelfingenomen blik.
Het lichaam is prima, maar de wimpers + wenkbrouwen zijn verpest door de make-up en ze heeft een vage, zelfingenomen blik.
0
geplaatst: 7 maart 2012, 11:25 uur
16+, 5-
Hier geen twijfel, alleen die wenkbrauwen zijn inderdaad overdone. Zonder dat krijgt deze wulpse slanke deerne sowieso altijd een plus van me.
Hier geen twijfel, alleen die wenkbrauwen zijn inderdaad overdone. Zonder dat krijgt deze wulpse slanke deerne sowieso altijd een plus van me.
0
Mb.
geplaatst: 7 maart 2012, 11:57 uur
16+, 6-
Eerder een mooie foto dan een mooie vrouw. Vooral iets te mager.
Eerder een mooie foto dan een mooie vrouw. Vooral iets te mager.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.