Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 19 maart 2012, 00:48 uur
Paalhaas schreef:
Werkelijk geen enkel idee? Lijkt me toch duidelijk dat-ie een plusje geeft. Ik snap überhaupt niet waarom hier niet standaard met 0-0 wordt begonnen maar met het omslachtige 0+, 0-.
(quote)
Werkelijk geen enkel idee? Lijkt me toch duidelijk dat-ie een plusje geeft. Ik snap überhaupt niet waarom hier niet standaard met 0-0 wordt begonnen maar met het omslachtige 0+, 0-.
Omdat er maar een vrouw per keer wordt gepost, en geen twee.

0
geplaatst: 19 maart 2012, 08:16 uur
8+, 4-
Ik weet niet of dit haar natuurlijke kleurtje is, maar het ziet er erg ongezond uit.
Ik weet niet of dit haar natuurlijke kleurtje is, maar het ziet er erg ongezond uit.
0
geplaatst: 19 maart 2012, 13:31 uur
13+, 6-
Onvoorstelbaar al die minnetjes...en dat zegt iemand die normaal niet (zo) op blond valt
Onvoorstelbaar al die minnetjes...en dat zegt iemand die normaal niet (zo) op blond valt

0
geplaatst: 19 maart 2012, 13:45 uur
Man, ze zit toch maar twee fases van een opblaaspop vandaan ? wat een karakterloze barbiekop zeg.
0
Jocharo-T
geplaatst: 19 maart 2012, 14:38 uur
De zeer mooie Eva Luitsz hier bovenaan de pagina zet je weg als karakterloze barbiepop die nog maar twee fases verwijderd is van een opblaaspop en Nicki Minaj geef je een plusje. Ja, dat klinkt logisch 

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.