Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 21 maart 2012, 08:23 uur
2-, 2-, 2-, 2-
Al kwamen dat de 2 rechtse (vooral de brunette) wel in aanmerking voor een +-je.
Al kwamen dat de 2 rechtse (vooral de brunette) wel in aanmerking voor een +-je.
0
geplaatst: 21 maart 2012, 08:25 uur
3-, 3-, 3-, 3-
Een hele prestatie om 4 zulke onleuke vrouwen bij elkaar te zoeken.
Een hele prestatie om 4 zulke onleuke vrouwen bij elkaar te zoeken.
0
geplaatst: 21 maart 2012, 09:34 uur
Een corpsdispuutje, lekker hoor. Die tweede moet nog een beetje dóórdrinken.
-4, -4, -4, -4
-4, -4, -4, -4
0
geplaatst: 21 maart 2012, 09:49 uur
5-
1+, 4-
1+, 4- (jammie)
5-
Maar ik mis hier toch wel de mooiste (blonde) dame...of moet dat die linkse zijn, die heur haar wat heeft gekleurd en dan blijkbaar behoorlijk wat voller is geworden in d'r geziggie?
Lekker Lang Lekker
1+, 4-
1+, 4- (jammie)
5-
Maar ik mis hier toch wel de mooiste (blonde) dame...of moet dat die linkse zijn, die heur haar wat heeft gekleurd en dan blijkbaar behoorlijk wat voller is geworden in d'r geziggie?
Lekker Lang Lekker
0
geplaatst: 21 maart 2012, 15:27 uur
Er is niet veel fotomateriaal van WOW! op het web te vinden, hieronder een wat oudere foto, daar staat Joëlle van Noppen (het 5e WOW!-lid) ook nog op, rechtsvoor. Joëlle is overleden bij de vliegtuigcrash in Tripoli in 2010.
De mooiste (blonde) dame van Poeha is waarschijnlijk Jenske Moermond, hieronder linksvooraan en op de foto hierboven de meest rechtse. Op de foto hieronder komt zij inderdaad beter uit de verf.

De mooiste (blonde) dame van Poeha is waarschijnlijk Jenske Moermond, hieronder linksvooraan en op de foto hierboven de meest rechtse. Op de foto hieronder komt zij inderdaad beter uit de verf.

0
geplaatst: 21 maart 2012, 15:38 uur
Die hieronder linksvooraan staat op de bovenste foto ook helemaal links.
0
geplaatst: 21 maart 2012, 17:28 uur
Proberen we het eens met een ander Nederlands meidengroepje, Djumbo:

Over het algemeen val ik op blond, maar bij deze groep vind ik de blonde het minst knap.

Over het algemeen val ik op blond, maar bij deze groep vind ik de blonde het minst knap.

0
geplaatst: 21 maart 2012, 18:08 uur
De Djumbo-barbies zijn lelijk, maar tegen de vier van Jocharo hoor je mij geen nee zeggen.
Djumbo:
1+, 2-
3-
1+, 2-
Djumbo:
1+, 2-
3-
1+, 2-
0
geplaatst: 21 maart 2012, 20:07 uur
1+, 3-
4-
3+, 2-
Ik vergeef die rechtse haar nietszeggende gezicht.
4-
3+, 2-
Ik vergeef die rechtse haar nietszeggende gezicht.
0
geplaatst: 21 maart 2012, 21:43 uur
Kees-Jan schreef:
(afbeelding)
(afbeelding)
Nee het is echte diegene die Kos na jou bedoelde. Maar op de eerste foto ziet ze er toch niet bepaald Lekker lang lekker uit.
0
geplaatst: 21 maart 2012, 21:45 uur
Djumbo....heb er vaak zijdelings naar gekeken met mijn jonge kids, toen ze een zaterdagochtendshow hadden op de beeldbuis.
3+, 4-
7-
4+, 4-
Die rechtse is irl superknap...op deze foto toch ietsje flets.
3+, 4-
7-
4+, 4-
Die rechtse is irl superknap...op deze foto toch ietsje flets.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.