Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 1 juni 2012, 23:53 uur
Haha! Ja inderdaad!!! Jammer dat ik niet mag stemmen volgens de spelregels!!! Maar ik vind dat ook niet mooi!!!
0
geplaatst: 1 juni 2012, 23:56 uur
0
geplaatst: 2 juni 2012, 00:14 uur
Emile93 schreef:
Haha! Ja inderdaad!!! Jammer dat ik niet mag stemmen volgens de spelregels!!! Maar ik vind dat ook niet mooi!!!
(quote)
M'n vriendin heeft er een, en ik heb er ook niks mee, maar eigenlijk valt het me nooit op en vergeet ik heel vaak dat ze er een heeft. Ik kijk er altijd overheen ofzo, ik vind het dan ook echt totaal niks toevoegen.
0
geplaatst: 2 juni 2012, 00:15 uur
OK! Nou! Ik ervaar het vast wel een keer, maar het is niet iets waar ik meteen voor zou vallen!
0
geplaatst: 2 juni 2012, 07:57 uur
Arrie schreef:
M'n vriendin heeft er een, en ik heb er ook niks mee, maar eigenlijk valt het me nooit op en vergeet ik heel vaak dat ze er een heeft. Ik kijk er altijd overheen ofzo, ik vind het dan ook echt totaal niks toevoegen.
(quote)
Een navelpiercing is wat mij betreft hot.

0
geplaatst: 2 juni 2012, 12:33 uur
Ik heb zelden zo kort na hoeven te denken over mijn beslissing.
2-
2-
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.