Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
Jocharo-T
geplaatst: 6 juni 2012, 08:46 uur
Teunnis schreef:
*Doet net alsof hij de tweede foto niet heeft gezien.*
*Doet net alsof hij de tweede foto niet heeft gezien.*
NIets mis met de tweede foto.
7+
0
geplaatst: 6 juni 2012, 13:27 uur
Ik laat de naam Joan Franka vallen en de minnetjes stromen meteen binnen. 

0
geplaatst: 6 juni 2012, 13:42 uur
Mjah, ik geef sowieso minnen aan lelijke vrouwen en thelion geeft iedereen een min.
0
Jocharo-T
geplaatst: 6 juni 2012, 13:44 uur
Lion doet dat omdat hij het hele jaar door niets anders te doen heeft. 

0
Jocharo-T
geplaatst: 6 juni 2012, 16:51 uur
Vind het altijd wel bijzonder hoe sommige gasten hier elke foto van een vrouw afbranden, maar als ze in het echt aandacht krijgen van zo'n meisje beginnen ze spontaan te kwijlen. Sterker nog, als je thuis bij ze op de bank zou kunen kijken lijkt hun vriendin/vrouw waarschijnlijk op Lutz Jacobi.
Hier mee doel ik uiteraard niet gelijk op de jongens boven mij en ook niet zozeer op Joan Franka, maar in zijn algemeenheid.
Hier mee doel ik uiteraard niet gelijk op de jongens boven mij en ook niet zozeer op Joan Franka, maar in zijn algemeenheid.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 17:28 uur
Jocharo-T schreef:
Vind het altijd wel bijzonder hoe sommige gasten hier elke foto van een vrouw afbranden, maar als ze in het echt aandacht krijgen van zo'n meisje beginnen ze spontaan te kwijlen. Sterker nog, als je thuis bij ze op de bank zou kunen kijken lijkt hun vriendin/vrouw waarschijnlijk op Lutz Jacobi.
In topics als deze moet je niet komen voor nuances en vriendelijkheid. Een lelijke foto van een lelijke vrouw is nog steeds niet meer dan een lelijke foto van een lelijke vrouw.
Dikke min voor de ingezonden kandidate trouwens. Lelijke vrouw.
+1, 3-
0
Jocharo-T
geplaatst: 6 juni 2012, 18:40 uur
Mijn punt heeft dan ook helemaal niets te maken met nuances en vriendelijkheid.
0
geplaatst: 6 juni 2012, 21:15 uur
Jocharo-T schreef:
als je thuis bij ze op de bank zou kunen kijken lijkt hun vriendin/vrouw waarschijnlijk op Lutz Jacobi
als je thuis bij ze op de bank zou kunen kijken lijkt hun vriendin/vrouw waarschijnlijk op Lutz Jacobi
Spreek voor jezelf

+2 -9
Volgens mij wordt hier toch massaal enige potentie over het hoofd gezien.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.