MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3

zoeken in:
1+, 7-

2+, 7-

2+ 8-

3+, 8-

3+, 10-

1+, 1-

1+, 2-

1+, 3-
Wat een bleekscheet!

Ze heeft iets weg van Axelle Red...
Niet echt m'n ding
1+, 4-

Sunderland schreef:
1+

He, da's flauw. Daarnet stond er nog een andere foto. Deze vind ik ook niet zo mooi. Ik trek mijn stem in.

5-

7-

Sunderland schreef:
(quote)

He, da's flauw. Daarnet stond er nog een andere foto. Deze vind ik ook niet zo mooi. Ik trek mijn stem in.

Dan was je wel heel erg snel. Ik besloot ongeveer 1 tel na het plaatsen om toch voor een andere foto te gaan en heb het direct gewijzigd. Had ik in retrospect dus beter niet kunnen doen

9-

Is dit een jongetje?

11-

Cristina Milian

(afbeelding)

Haar ogen doen het 'em.

2+

En nog een plus voor de vorige en ik ben benieuwd welke foto eerst geplaatst was dan.

Dat weet ik niet meer. Als ik bij google afbeeldingen kijk dan herken ik hem niet meer. Het was een voorzichtige plus hoor.

Christina is een hele duidelijke plus.

3+

GrafGantz schreef:
(quote)

Dan was je wel heel erg snel. Ik besloot ongeveer 1 tel na het plaatsen om toch voor een andere foto te gaan en heb het direct gewijzigd. Had ik in retrospect dus beter niet kunnen doen

Klopt, ik zag je bericht verschijnen in het forumtopic waarna ik direct reageerde. Het viel mij nog tegen dat ie niet in dezelfde minuut geplaatst werd.

6+, 1-

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:43 uur

geplaatst: vandaag om 01:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.