Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3
zoeken in:
0
geplaatst: 30 juli 2012, 15:59 uur
Sunderland schreef:
1+
1+
He, da's flauw. Daarnet stond er nog een andere foto. Deze vind ik ook niet zo mooi. Ik trek mijn stem in.
5-
0
geplaatst: 30 juli 2012, 16:34 uur
Sunderland schreef:
He, da's flauw. Daarnet stond er nog een andere foto. Deze vind ik ook niet zo mooi. Ik trek mijn stem in.
(quote)
Dan was je wel heel erg snel. Ik besloot ongeveer 1 tel na het plaatsen om toch voor een andere foto te gaan en heb het direct gewijzigd. Had ik in retrospect dus beter niet kunnen doen

0
geplaatst: 30 juli 2012, 19:50 uur
2+
En nog een plus voor de vorige en ik ben benieuwd welke foto eerst geplaatst was dan.
En nog een plus voor de vorige en ik ben benieuwd welke foto eerst geplaatst was dan.
0
geplaatst: 30 juli 2012, 19:56 uur
Dat weet ik niet meer. Als ik bij google afbeeldingen kijk dan herken ik hem niet meer. Het was een voorzichtige plus hoor.
Christina is een hele duidelijke plus.
3+
Christina is een hele duidelijke plus.
3+
0
geplaatst: 30 juli 2012, 19:59 uur
GrafGantz schreef:
Dan was je wel heel erg snel. Ik besloot ongeveer 1 tel na het plaatsen om toch voor een andere foto te gaan en heb het direct gewijzigd. Had ik in retrospect dus beter niet kunnen doen
(quote)
Klopt, ik zag je bericht verschijnen in het forumtopic waarna ik direct reageerde. Het viel mij nog tegen dat ie niet in dezelfde minuut geplaatst werd.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.