MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3

zoeken in:
L_T_B schreef:
1+, 4-

Weinig flatteuze foto.

Ik had nog bijna voor die foto gekozen, die vind ik eigenlijk ook wel wat hebben.

Ze heeft wel een mooie mond en ik houd wel van klassieke kapsels.

Die andere had van mij misschien wel een plusje gekregen. Bijzonder knap vind ik haar overigens ook niet, maar ze is op zijn zachts gezegd niet lelijk.

Ik vind haar ook niet enorm knap, maar ik vind haar introverte uitstraling (in combinatie met haar muziek ook) wel heel bijzonder.

(afbeelding)
Caroline Polachek

......oké dan:

2+

2+,2- die wenkbrauwen.

Jij geeft wel érg vaak minnetjes... Je wacht zeker op een dikke negerin, of niet?

Of op het moment dat Isaiah Mustafa een muziekcarrière begint. Die man is sexy.

(afbeelding)

2+, 3-

2+, 4-

+3; -5

+4; -5

Speciaal voor R&P:

(afbeelding)

Eindelijk, een echte vent! Helaas iets te oud voor mij, maar ik kan me goed voorstellen dat de wat oudere MuMe'er hem (Herman Brood toch?) bijzonder aantrekkelijk vindt.

0+,1-

0+, 2-

Dat van Herman Brood is een grapje mag ik hopen?

Het is Frederique Spigt, een vrouw.

Meen je dat? Nooit gehoord van Frederique Spigt, weet ze zelf al dat ze een vrouw is?

Hahahahahahahahahahaha

0+, 3-

Ik had per abuis Frederique Spigt geplaatst? Ik had toch echt herman brood ingetikt in google.

(afbeelding)

Mooie man, alleen jammer van die nagels. Herman Brood met de nagels van Frederique Spigt, dat zou de perfecte combinatie zijn.

0+,1-

0+, 2-

0+, 3-, en zeker op deze foto.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:32 uur

geplaatst: vandaag om 19:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.