MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knappe musici! #3

zoeken in:
Je zou ze eens moeten zien acteren, denk ik. Ik heb nog steeds niets meegekregen van het verhaal van I Am Number Four.

Een hele nipte, uitstraling heeft ze in ieder geval niet, op deze foto.

7+

Arrie schreef:
Meteen even gegoogled natuurlijk, maar viel zwaar tegen. Ze heeft totaal geen uitstraling. Ze is niet lelijk, maar wat er zo bijzonder aan haar is? Het is me een raadsel.

Ze is inderdaad niet heel bijzonder, maar toch best een plusje.

Quinn!

Eens met bennerd. Desalniettemin. 8+

Yann Samsa
Eén van de mooiste vrouwen ter wereld? Ah kom, die eer komt Emily Browning en Regina Spektor toe, everybody should know.

Toch 9+

auw, lion. Die komt best aan, haha.

Uitstraling heeft ze zeker. Komt heel goed tot uiting in 'Glee'. Kijk alleen al hoe ze daar bloedmooi 'Papa Don't Preach', met bijbehorend dansje, van Madonna vertolkt.

En in 'I Am Number Four' idd.: stunning!

10+, 1-

11+, 1-

Weinig uitstraling, toch een plusje.

12+, 1-

Oke ik ga zo toch even dat Papa Don't Preach filmpje opzoeken. Als er iemand uitstraling heeft is t Agron wel.

12+,2- menen jullie dit?

Je geeft een plus en een min ?

Oh, sorry. Alleen een - natuurlijk. Vreselijk lelijk wijf.

Op de moppentoer vandaag?

Op de moppertoer.

dix
Wat een perfectie. Ze móet dus wel onaangenaam ruiken.

+12 -3

13+, -3

2MY
14+, 3-

15+, 3-

Eens met Teunnis: bar weinig uitstraling (op deze foto althans). Maar een leuke verschijning is het zeker!

16+, 3-

Ik vind het eigenlijk een van haar betere foto's als ik het vergelijk met wat ik op google zag.

Het "Papa Don't Preach" filmpje kan ik helaas niet vinden, dan maar deze voor de liefhebbers:

je valt toch als een blok voor de lach van die meid

17+, 4-!!!
Ja Dianna is een van de knapste dames van Glee!!!!

Het is wel grappig (in reactie op het filmpje) want ik vind Chord Overstreet (de jongen in het filmpje) niet de beste zanger van Glee maar wel de knapste man van het stel. En ter verantwoording: Ik kijk soms Glee, maar download wel altijd alle muziek omdat ik vind dat ze geweldig coveren!

18+, 4-

1- niet mijn smaak

dix
Mijn oog valt op die mond en blijft daar.

-3 +1

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:27 uur

geplaatst: vandaag om 18:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.