MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie (Album top 250)

zoeken in:
Eeeehhhhh....

146. Talking Heads - Remain in Light - 67. Bloc Party - Silent Alarm

Doe ik het zo goed?

Uhhhh...nee

Als je Bloc Party wilt laten stijgen kies je de battle:

66. Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea vs. 67. Bloc Party - Silent Alarm

Cured
0-1

Cured is te vroeg. Wat wil Marty McFly?

Cured
....die komt vandaag niet meer. We kunnen wel door, het is geen must dat MM dat doen moet, alleen de gelegenheid geven..

Waar haal je deze regel vandaan, Cured?

Edit: Gebruikelijk is dat wanneer je aan de beurt bent een nieuwe battle te plaatsten die gelegenheid zelf neemt of vraagt wie de volgende battle plaatst..

Cured
MM komt elke dag tegen een uur of elf op de site, plaatst een paar berichten en weg is ie weer voor een dag.. Het heeft geen zin om daar op te wachten, want dan kun je de game ook wel opdoeken. Beetje losser, het komt niet zo precies WIDN.

Ik wacht rustig af wat Marty McFly besluit te doen. Geduld is een schone zaak...

Vraag Snoeperd om advies lijkt mij.

Marty besluit om het aan jullie over te laten en uitsluitend als stemvee te fungeren in deze.

Cured
Jemig, wat een gedoe ; kijk in de openingspost, gewoon game met die hap. Kom dan maar, Marty McFly

edit: kijk , dat bedoel ik nou

Cured schreef:
MM komt elke dag tegen een uur of elf op de site, plaatst een paar berichten en weg is ie weer voor een dag..

Ik word gevolgd! Je zou er paranoïde van worden...
En feitelijk onjuist, want hoe laat is het nu?

66. Neutral Milk Hotel - In the Aeroplane over the Sea vs. 67. Bloc Party - Silent Alarm

0-2

Cured
Marty McFly schreef:
(quote)

Ik word gevolgd! Je zou er paranoïde van worden...
En feitelijk onjuist, want hoe laat is het nu?
Spelbreker

65. Pixies - Doolittle vs. 67. Bloc Party - Silent Alarm

0-0

Cured
1-1

Gast
geplaatst: vandaag om 15:24 uur

geplaatst: vandaag om 15:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.