MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Laddercompetitie (Album top 250)

zoeken in:

82. Pink Floyd - Animals vs. 89. The Doors - L.A. Woman
0-1

Titmeister schreef:
Tsja de reden dat ik dat deed (buiten het feit dat mensen wrs last hebben van verstopte oren als ze X&Y daadwerkelijk beter vinden dan Animals, maar goed), was dat mensen in deze topics alleen maar stomweg een stem uitbrengen en niet de moeite nemen om een nieuwe battle te plaatsen. [...] ziet dat er gelijk veel meer animo is
Daar heb je helemaal gelijk in, maar dat is nog altijd geen regel om de spelregels maar zo te buigen dat jouw favorieten doorgaan. Het is ook niet zomaar dat ik die regel in de laddercompetitie ingesteld heb en wat mij betreft mag dit overal gehanteerd worden. Mensen stoppen toch veel tijd in de KO's etc. Daar mag je best een kleine moeite voor doen.

Ik noem het altijd de "aan de postcount te werken door systematisch wat te stemmen". Zonder gevoel, emotie en spelletjes worden saai. Daar probeer ik dan wat emotie in te stoppen, maar dan krijg ik altijd boze PM's van gebruikers.

P.S. Volgens mij staat X&Y nog altijd hoger dan Animals. Hij komt hem niet voor niets op weg naar beneden tegen.

1-5

Moeilijk...

81. Coldplay - X&Y vs. 89. The Doors - L.A. Woman

0-1

80. Bon Iver - For Emma, Forever Ago vs. 89. The Doors - L.A. Woman

1-0

79. Metallica - Ride the Lightning vs. 89. The Doors - L.A. Woman

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 15:40 uur

geplaatst: vandaag om 15:40 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.