MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 80 Ko

zoeken in:

2-1, als anti-stem. The Stones klonken zelden zo ongeinspireerd. Al is Normaal ook zacht gezegd niet mijn ding.

2-2

Als buurman van deze mannen uit Hummelooooo moet ik dit wel stemmen.

starbright boy schreef:

2-1, als anti-stem. The Stones klonken zelden zo ongeinspireerd. Al is Normaal ook zacht gezegd niet mijn ding.

Ach het is dan ook maar een cover he

Deze smaakt beter

Timex Social Club (kenden jullie het allemaal nog?) eruit tegen één van de mindere 80's tracks van Madonna, toch wel erg jammer.

Weet ik, een luie bovendien. Duidelijk een dan-doen-we-dat-maar-omdat-we-niks-beters-weten cover.

Poeha schreef:
Timex Social Club (kenden jullie het allemaal nog?) eruit tegen één van de mindere 80's tracks van Madonna, toch wel erg jammer.

Ik ken het nog. Vind het een leuk plaatje (en toen ik 11/12 was zelfs heel erg leuk).. Maar omdat ik Open Your Heart juist een van Madonna's leukere nummers vind heeft 't gewoon pech met de loting.

162. Youn guns (Go for it) - Wham! Vs. Don't stop the music - Yarbrough & Peoples

0-1 !

DjFrankie (moderator)
1-3

163. Aloha oe (Until we meet again) - Goombay Dance Band Vs. Woman in love - Barbra Streisand

0-1 edit: zo mooi romantisch nummer!

1-1 alles beter dan Barbra, zelfs dit

1-4

Vond dit als kind zijnde altijd een prachtig nummer.
Samen met Why Tell Me Why van Anita Meijer.
Op de een of andere manier link ik deze nummers altijd aan elkaar.

1-5

164. Sunday bloody Sunday - U2 Vs. Rock the boat - Forrest

1-0

165. To be with you again - Level 42 Vs. Super trouper - ABBA

0-1

Gast
geplaatst: vandaag om 04:38 uur

geplaatst: vandaag om 04:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.