Muziek / Muziekgames / Commerciele Jaren 80 Ko
zoeken in:
0
geplaatst: 28 november 2011, 23:25 uur
81. Four letter word - Kim Wilde Vs. Wild world - Maxi Priest
1-0
1-0
0
geplaatst: 28 november 2011, 23:50 uur
3-2
Ik word altijd erg wee (in negatieve zin) van die slappe-hap-reggaecovers...
Ik word altijd erg wee (in negatieve zin) van die slappe-hap-reggaecovers...
0
geplaatst: 29 november 2011, 00:00 uur
82. Right on track - Breakfast Club Vs. Food for thought (live) - UB 40
0-1
Ik wist niet meer dat het een live versie van Food for Thought was dat een hit was in Nederland, maar ik zag net op wikipedia dat de studioversie (in 1980) niet verder kwam dan de tipparade en dat de live versie in 1983 pas een echte hit was (kwam overigens niet verder dan de vierde plek en 6 weken top 40). Toch wel zuur als je dat vergelijkt met de vele grote hits die UB 40 gehad heeft met de meest verschrikkelijke nummers. Food for Thought blijft toch met lichtjaren afstand hun allerbeste nummer.
0-1
Ik wist niet meer dat het een live versie van Food for Thought was dat een hit was in Nederland, maar ik zag net op wikipedia dat de studioversie (in 1980) niet verder kwam dan de tipparade en dat de live versie in 1983 pas een echte hit was (kwam overigens niet verder dan de vierde plek en 6 weken top 40). Toch wel zuur als je dat vergelijkt met de vele grote hits die UB 40 gehad heeft met de meest verschrikkelijke nummers. Food for Thought blijft toch met lichtjaren afstand hun allerbeste nummer.
0
geplaatst: 29 november 2011, 00:11 uur
0-2
Hun jaren '80-singles zijn doorgaans prima, nadien is het veel minder.
Hun jaren '80-singles zijn doorgaans prima, nadien is het veel minder.
0
geplaatst: 29 november 2011, 00:11 uur
0-3 ! Kees-Jan, luister maar eens naar het album Signing Off.......wereldplaat!!
0
geplaatst: 29 november 2011, 00:29 uur
sheep67 schreef:
Kees-Jan, luister maar eens naar het album Signing Off.......wereldplaat!!
Kees-Jan, luister maar eens naar het album Signing Off.......wereldplaat!!
Helemaal mee eens!

Voor mijn opmerking vegeleek Ik Food for Thought eigenlijk alleen met de andere grote hits die UB40 gehad heeft. En dan spreek je toch wel van lichtjaren verschil.

0
geplaatst: 29 november 2011, 00:33 uur
Inderdaad...........wat een wending was dat zeg..........ze hebben de reggae verkracht met oervervelende,mierzoete reggae-covers met als dieptepunt Many Rivers Too Cross. Het was zelfs zo erg dat de band niet welkom was toendertijd op Jamaica. Nou dan heb je het wel bont gemaakt. Ik heb de albums wel in bezit maar dat is meer een kwestie van dat ik de popmuziek zeer breed volg.
0
geplaatst: 29 november 2011, 00:37 uur
83. Julie - Daniël Vs. Girl you know it's true - Milli Vanill
0
geplaatst: 29 november 2011, 01:15 uur
1-0 Juuuuuuu...uuuuu.....uuuulie, ook in de tijd van Herreys 
En een verdiend ere punt alsnog voor de Breakfast Club.

En een verdiend ere punt alsnog voor de Breakfast Club.
0
geplaatst: 29 november 2011, 08:01 uur
84. Lady - Wayne Wade Vs. Against all odds (Take a look at me now) - Phil Collins
0-1
0-1
* denotes required fields.