MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:

8-6

Tom Waits met 0-7 eruit.

22. James - Sit Down vs. The Boxer Rebellion - No Harm

1-0

Underworld deed het nog verrassend goed tegen Love

4-3

vigil schreef:
(quote)

Pak ik toch op de valreep nog even het understatement van het jaar 2011 mee

Bij dit nummer bedoel ik dan en ook bij After The Gold Rush is dit zo. Maar bij Cowgirl In The Sand, Heart Of Gold, Cortez The Killer en eigenlijk het merendeel van Ome Neils nummers stoort de zang me echter niet.

6-3

23. Aaliyah feat. Timbaland - Are You That Somebody? vs. Deltron 3030 - Virus

1-0

Verdonken Vlinder is natuurlijk een schitterend nummer, maar dat het I Hope That I Don't Fall in Love with You met 7-0 naar huis stuurt is 'ietwat' extreem

Zegt me allebei bitter weinig:

4-3

Je kent Aaliyah niet?

4-4

Allebei leuk.

Arrie schreef:
Je kent Aaliyah niet?

4-4

Allebei leuk.

Ik ken haar wel, wat ik eigenlijk wou zeggen is dat het me weinig doet allebei. Ik vind Aaliyah haar nummer nogal flauwtjes en er zeker niet bovenuitsteken in haar genre. Hetzelfde met Deftron 3030: het nummer dat daarnet passeerde van CYNE is een pak beter.

4-6
Kees-Jan schreef:
Verdonken Vlinder is natuurlijk een schitterend nummer, maar dat het I Hope That I Don't Fall in Love with You met 7-0 naar huis stuurt is 'ietwat' extreem

Tsja, kennelijk tast de kou de trommelvliezen van de mensen hier aan

24. The Sands - April and June vs. Kanye West - Runaway

Gast
geplaatst: vandaag om 08:33 uur

geplaatst: vandaag om 08:33 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.