Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2011, 16:32 uur
Aangezien hersentje-klop kan leiden tot een middelste schedelbasisfractuur met uitval van de nervus vestibulocochlearis (die oa. het gehoor bezenuwt), kan ik me wel voorstellen dat bepaalde mensen hier compleet op de verkeerde nummers beginnen te stemmen.
Zoals nu bij deze battle bijvoorbeeld
1-5

1-5
0
geplaatst: 17 december 2011, 16:35 uur
2MY schreef:
Aangezien hersentje-klop kan leiden tot een middelste schedelbasisfractuur met uitval van de nervus vestibulocochlearis (die oa. het gehoor bezenuwt), kan ik me wel voorstellen dat bepaalde mensen hier compleet op de verkeerde nummers beginnen te stemmen.
Dat klinkt niet best. Ik wens je veel sterkte! Aangezien hersentje-klop kan leiden tot een middelste schedelbasisfractuur met uitval van de nervus vestibulocochlearis (die oa. het gehoor bezenuwt), kan ik me wel voorstellen dat bepaalde mensen hier compleet op de verkeerde nummers beginnen te stemmen.

0
geplaatst: 17 december 2011, 16:47 uur
25. Belle and Sebastian - Lord Anthony vs. Camel - Stationary traveller
0-0
0-0
0
geplaatst: 17 december 2011, 18:44 uur
26. Marvin Gaye - Inner City Blues (Make Me Wanna Holler) vs. The Boxer Rebellion - Both Sides Are Even
1-0, tja.
Edit: Brothers in Arms.
1-0, tja.
Edit: Brothers in Arms.

0
geplaatst: 17 december 2011, 19:06 uur
27. Raymond van 't Groenewoud - Twee Meisjes vs. Neil Diamond - Sweet Caroline
1-0
1-0
0
geplaatst: 17 december 2011, 19:08 uur
2-1
Vind ik één van Neil's minsten (van wat ik ken, uiteraard)
Vind ik één van Neil's minsten (van wat ik ken, uiteraard)
0
geplaatst: 17 december 2011, 19:08 uur
Arrie schreef:
5-0 alweer die band?
5-0 alweer die band?
Een geweldige band/nummer. Maar alle indiebands worden deze ronde kansloos uitgeschakeld. Eerder al Foals met 6-0 onderuit tegen een minder nummer van Arcade Fire. En dat terwijl Arcade Fire de enige indieband is die wel wordt geluisterd en gewaardeerd door de vaste stemmers aan deze KO, de overige bands starten elke battle met een gegarandeerde 4-0 achterstand.
0
geplaatst: 17 december 2011, 19:09 uur
Op dat nummer van Foals zou ik dan wel weer hebben gestemd. Helaas die battle gemist.
* denotes required fields.