Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)
zoeken in:
0
geplaatst: 4 februari 2012, 15:19 uur
31. Fleetwood Mac - Tusk vs. White Town - Your Woman
1-0
Laatste battle:
32. Atmosphere - In Her Music Box vs. DJ Shadow - Stem / Long Stem
1-0
Laatste battle:
32. Atmosphere - In Her Music Box vs. DJ Shadow - Stem / Long Stem
0
geplaatst: 4 februari 2012, 15:43 uur
Ik was eens benieuwd. Van de 31 battles hebben we op 11 battles allebei gestemd. Bij slechts één battle stemden we op hetzelfde nummer (Life On Mars? vs. Solsbury Hill).
Jij stemde nog 12 keer en daarvan zou ik 6 keer hetzelfde nummer hebben gekozen (battle 12-15 kozen we zelfs 4 keer op rij dezelfde!).
Drie maal stemde ik nog terwijl jij niet stemde waarvan ik er bij twee zeker ben dat je een andere zou hebben gekozen.
Vier maal stemden we geen van beiden.
Ergens klopt er iets niet, want ik kom nu totaal op 30 battles, maar het gaat om het idee.
Jij stemt overigens opvallend vaak op het eerste nummer. 16 keer. Tegenover 7 keer op het tweede nummer. De eerste zeven battles stemde je zelfs zeven maal achter elkaar op het eerste nummer.
Jij stemde nog 12 keer en daarvan zou ik 6 keer hetzelfde nummer hebben gekozen (battle 12-15 kozen we zelfs 4 keer op rij dezelfde!).
Drie maal stemde ik nog terwijl jij niet stemde waarvan ik er bij twee zeker ben dat je een andere zou hebben gekozen.
Vier maal stemden we geen van beiden.
Ergens klopt er iets niet, want ik kom nu totaal op 30 battles, maar het gaat om het idee.

Jij stemt overigens opvallend vaak op het eerste nummer. 16 keer. Tegenover 7 keer op het tweede nummer. De eerste zeven battles stemde je zelfs zeven maal achter elkaar op het eerste nummer.
0
geplaatst: 4 februari 2012, 16:04 uur
Iedereen snapt dat deze battle tussen Tusk en Your Woman gaat, neem ik aan. 

* denotes required fields.