Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)
zoeken in:
0
geplaatst: 6 februari 2012, 21:34 uur
Titmeister schreef:
Wat een onzin. Een nummer dat breed gehaat wordt, haalt niet de finale van de MuMe-ladder...
(quote)
Wat een onzin. Een nummer dat breed gehaat wordt, haalt niet de finale van de MuMe-ladder...
Enigszins ongelukkig uitgedrukt, dat geef ik grif toe. Het schijnt wel een beetje een love/hate nummer te zijn (maar niet eens het grootste in de top 2000, meen ik mij te herinneren). Wat ik eigenlijk beoogde te benadrukken was dat er een aantal users is dat tegen Troy stemt, no matter wat de tegenstander is.
Hier spreekt nog een beetje frustratie mee, want in de 1987 KO vloog Troy eruit tegen (would you believe it) Alone van Heart. En dat terwijl ik het juist genomineerd had in de veronderstelling voor de derde keer op rij de winnaar te leveren
Vreemd genoeg was de winnaar van 1986: Living in Another World...
0
geplaatst: 6 februari 2012, 22:51 uur
5. Love - Alone Again Or vs. Bob Dylan - The Times They Are A-Changin'
0-0
0-0
0
geplaatst: 6 februari 2012, 23:01 uur
Overigens een redelijk saai en belegen lijstje is er overgebleven, ondanks dat er nog wel een aantal persoonlijke favorieten tussen zitten...
0
geplaatst: 6 februari 2012, 23:52 uur
Titmeister schreef:
Overigens een redelijk saai en belegen lijstje is er overgebleven, ondanks dat er nog wel een aantal persoonlijke favorieten tussen zitten...
Wow, zieker, ziekst. Ik heb nu een déjà vu van een déjà vu. En ook echt met deze battle erbij. Overigens een redelijk saai en belegen lijstje is er overgebleven, ondanks dat er nog wel een aantal persoonlijke favorieten tussen zitten...

Anyhoe, 7-5
0
geplaatst: 7 februari 2012, 00:02 uur
8-6 Vind toch dat er sterke nummer overgebleven zijn
Net zoals deze van Bob en Love 
Net zoals deze van Bob en Love 
* denotes required fields.