MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Favoriete Nummers KO (#4)

zoeken in:

Titmeister schreef:
(quote)

Wat een onzin. Een nummer dat breed gehaat wordt, haalt niet de finale van de MuMe-ladder...

Enigszins ongelukkig uitgedrukt, dat geef ik grif toe. Het schijnt wel een beetje een love/hate nummer te zijn (maar niet eens het grootste in de top 2000, meen ik mij te herinneren). Wat ik eigenlijk beoogde te benadrukken was dat er een aantal users is dat tegen Troy stemt, no matter wat de tegenstander is.

Hier spreekt nog een beetje frustratie mee, want in de 1987 KO vloog Troy eruit tegen (would you believe it) Alone van Heart. En dat terwijl ik het juist genomineerd had in de veronderstelling voor de derde keer op rij de winnaar te leveren Vreemd genoeg was de winnaar van 1986: Living in Another World...

5. Love - Alone Again Or vs. Bob Dylan - The Times They Are A-Changin'

0-0

Overigens een redelijk saai en belegen lijstje is er overgebleven, ondanks dat er nog wel een aantal persoonlijke favorieten tussen zitten...

Casartelli (moderator)
5-5

Titmeister schreef:
Overigens een redelijk saai en belegen lijstje is er overgebleven, ondanks dat er nog wel een aantal persoonlijke favorieten tussen zitten...
Wow, zieker, ziekst. Ik heb nu een déjà vu van een déjà vu. En ook echt met deze battle erbij.

(afbeelding)

Anyhoe, 7-5

Ik ben het wel met hem eens.

8-6 Vind toch dat er sterke nummer overgebleven zijn Net zoals deze van Bob en Love

Gast
geplaatst: vandaag om 19:06 uur

geplaatst: vandaag om 19:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.