MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2012 [De Top 2000 van MusicMeter]

zoeken in:
6x 4+ voor The National

Prachtladder juist!

Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - docs.google.com (dit laten staan!)

Ronde 8 - Ladder 3:

90 Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
69 The National - Bloodbuzz Ohio
68 Fleetwood Mac - Go Your Own Way
67 U2 - The Unforgettable Fire 3
65 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (The Waltz Joan Of Arc) 4
63 The Doors - The Crystal Ship 2
49 Pink Floyd - Wish You Were Here
49 Radiohead - Fake Plastic Trees 1

Deadline 23:00

Zit net naar het eindresultaat van ladder 2 te kijken. Is het niet een goed idee om stemmen van anderen (Axel in dit geval) niet mee te nemen in het laatste half uur van een ladder? Of anders in de laatste 15 minuten? Nu heeft de laatste stemmer teveel vrijheid om zaken door elkaar te schudden op het allerlaatste moment.

laxus11 schreef:
6x 4+ voor The National

Zo moet dat!

Leuk liedje maar er zijn 7 betere nummers uit de ladder.

Goeie smaak Viking

Gelukkig is dat matige Radiohead nummer eruit.

Heb zelf een haat/liefde verhouding met deze band.

Street Spirit vind ik dan wel weer weergaloos goed.

Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - docs.google.com (dit laten staan!)

Ronde 8 - Ladder 3:

94 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) +4
72 The National - Bloodbuzz Ohio +3
64 U2 - The Unforgettable Fire
61 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (The Waltz Joan Of Arc)
61 The Doors - The Crystal Ship
51 Pink Floyd - Wish You Were Here +2
49 Radiohead - Fake Plastic Trees +1

Ronde 8 - Ladder 3:

96 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) +2
72 The National - Bloodbuzz Ohio
67 U2 - The Unforgettable Fire +3
65 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (The Waltz Joan Of Arc) +4
61 The Doors - The Crystal Ship
52 Pink Floyd - Wish You Were Here +1
49 Radiohead - Fake Plastic Trees

Moet je wel even de punten van The Viking mee nemen Nevyn

Ronde 8 - Ladder 3: + punten van The Viking

96 Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
72 The National - Bloodbuzz Ohio
70 U2 - The Unforgettable Fire
69 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (The Waltz Joan Of Arc)
63 The Doors - The Crystal Ship
52 Pink Floyd - Wish You Were Here
50 Radiohead - Fake Plastic Trees

Ronde 8 - Ladder 3: 1x '70, 1x '80, 1x '90, en 1x '10, mooie balans

96 Radiohead - Street Spirit (Fade Out)
74 The National - Bloodbuzz Ohio 2
73 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (The Waltz Joan Of Arc) 4
71 Fleetwood Mac - Go Your Own Way 3
70 U2 - The Unforgettable Fire
63 The Doors - The Crystal Ship
51 Radiohead - Fake Plastic Trees 1

Stand is perfect zo.

Ronde 8 - Ladder 3:

100 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) 4
74 The National - Bloodbuzz Ohio
74 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (The Waltz Joan Of Arc) 1
72 U2 - The Unforgettable Fire 2
71 Fleetwood Mac - Go Your Own Way
66 The Doors - The Crystal Ship 3
51 Radiohead - Fake Plastic Trees

Ronde 8 - Ladder 3:

103 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) +3
74 The National - Bloodbuzz Ohio
74 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (The Waltz Joan Of Arc)
73 Fleetwood Mac - Go Your Own Way +2
72 U2 - The Unforgettable Fire
67 The Doors - The Crystal Ship +1
56 Pink Floyd - Wish You Were Here +4

Onweerwolf
U2 heeft 3 gouden nummers: New Years Day, I Will Follow en op een afstandje One, de rest is of gedateerd of sowieso vanaf het begin af aan al matig (alles na Achtung Baby). TUF is dan misschien the best of the rest maar hoeft van mij niet in de finale.

Go Your Own Way daarentegen is een legendarisch mooi nummer.

Ronde 8 - Ladder 3:

105 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) +2
77 The National - Bloodbuzz Ohio +3
76 U2 - The Unforgettable Fire +4
74 Fleetwood Mac - Go Your Own Way +1
67 The Doors - The Crystal Ship
56 Pink Floyd - Wish You Were Here

Onweerwolf
Nicolage Rico schreef:
Zit net naar het eindresultaat van ladder 2 te kijken. Is het niet een goed idee om stemmen van anderen (Axel in dit geval) niet mee te nemen in het laatste half uur van een ladder? Of anders in de laatste 15 minuten? Nu heeft de laatste stemmer teveel vrijheid om zaken door elkaar te schudden op het allerlaatste moment.

Waarom? En waarom een half uur? En gaan we dan bij de volgende ladder een uur doen? En dan anderhalf uur?

Onweerwolf schreef:
U2 heeft 3 gouden nummers: New Years Day, I Will Follow en op een afstandje One, de rest is of gedateerd of sowieso vanaf het begin af aan al matig (alles na Achtung Baby). TUF is dan misschien the best of the rest maar hoeft van mij niet in de finale.

Go Your Own Way daarentegen is een legendarisch mooi nummer.

Ik ben het niet helemaal met je eens.

Smaken verschillen Onweerwolf, bv. Lemon veegt wat mij betreft de vloer aan met die nummers die je noemt (en zeker met TUF, dat mits het de finale haalt een goede kanshebber is voor plek 32). Nu vind ik de albums van na Achtung Baby zeker niet top, maar op Pop en Zooropa zijn wel juweeltjes te vinden (en ook pretentieuze rommel).

Mn. One staat niet eens in een top 25 van U2-nummers bij mij... Echt een tenenkrommend nummer.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Waarom? En waarom een half uur? En gaan we dan bij de volgende ladder een uur doen? En dan anderhalf uur?

Snap het wel, de ladders zijn steeds heel spannend, maar eigenlijk is dat nergens voor nodig als er dan last-minute nog 3-in-1 wordt gestemd en er nog vanalles verandert. Maar goed, dat hoort erbij. Vraag me wel af waarom die mensen zelf niet stemmen.

Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - docs.google.com (dit laten staan!) Ladder op zijn kop

Ronde 8 - Ladder 3:

107 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) +2
77 The National - Bloodbuzz Ohio
76 U2 - The Unforgettable Fire
74 Fleetwood Mac - Go Your Own Way
68 The Doors - The Crystal Ship +1
59 Pink Floyd - Wish You Were Here +3
55 Radiohead - Fake Plastic Trees +4

Onweerwolf schreef:

Hier heb je natuurlijk een punt, maar wellicht zouden we het eens kunnen proberen. Iedereen die stemt in het laatste uur deelt alleen zijn punten uit en pas aan 't einde van de rit telt iemand alles op. Mijn bericht naar El Ninjo eerder vandaag was niet serieus bedoeld, laat ik dat duidelijk stellen, maar de schijn weghouden van het idee dat men tactisch stemt, vind ik niet zo'n gek idee.

En de stemmen van The Eraser zijn niet echt bevorderlijk voor een eventuele herkansing. Hoewel dat dan ook wel weer gunstiger is voor Shine On.

Onweerwolf
herman schreef:
(quote)

Snap het wel, de ladders zijn steeds heel spannend, maar eigenlijk is dat nergens voor nodig als er dan last-minute nog 3-in-1 wordt gestemd en er nog vanalles verandert. Maar goed, dat hoort erbij. Vraag me wel af waarom die mensen zelf niet stemmen.

Ah, ik had niet door dat het ging om stemmen die door andere mensen werden geplaatst.

Tsja, ik heb daar persoonlijk niet veel moeite mee. Het enige punt voor mij is dat de haakjes van El Ninjo mijn automatische berekening in Excel teniet doen als hij de laatste stemmer is. Maar goed, er zijn ergere dingen.

Onweerwolf
chevy93 schreef:
en pas aan 't einde van de rit telt iemand alles op.

Tenzij iemand (niet ik!) dat zonder uitzondering na elke stemronde exact op het juiste moment doet ga ik dit veto-en.

chevy93 schreef:
(quote)
Hier heb je natuurlijk een punt, maar wellicht zouden we het eens kunnen proberen. Iedereen die stemt in het laatste uur deelt alleen zijn punten uit en pas aan 't einde van de rit telt iemand alles op. Mijn bericht naar El Ninjo eerder vandaag was niet serieus bedoeld, laat ik dat duidelijk stellen, maar de schijn weghouden van het idee dat men tactisch stemt, vind ik niet zo'n gek idee.

Nou hebben we een akkefietje maar ik wil toch wel even zeggen dat ik dit best een goed punt vind. Desnoods enkel nog via PM, dan wordt het helemaal razend spannend.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Tenzij iemand (niet ik!) dat zonder uitzondering na elke stemronde exact op het juiste moment doet ga ik dit veto-en.

Ik ben alleszins tegen. Dit doet net alle spanning teniet die er het laatste uur van de ladder is.

Ronde 8 - Ladder 3:

111 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) +4
79 U2 - The Unforgettable Fire +3
78 The National - Bloodbuzz Ohio +1
68 The Doors - The Crystal Ship
59 Pink Floyd - Wish You Were Here
57 Radiohead - Fake Plastic Trees +2

Ik ben ook zeker tegen. Ik vind de spanning ook altijd om te snijden als het wat van je favoriete nummers betreft. En de punten die El Ninjo nog plaats zijn van mensen die niet kunnen stemmen ivm buitenland. Dus zij weten waarschijnlijk niks van de stand af en kunnen de boel zo ook niet manipuleren.

Ronde 8 - Ladder 3: Zwakke ladder, alleen The National echt uitstekend, de rest allemaal prima nummers, maar bijv. van Radiohead zie ik liever andere nummers zo hoog.

113 Radiohead - Street Spirit (Fade Out) +2
79 U2 - The Unforgettable Fire
82 The National - Bloodbuzz Ohio +4
75 Orchestral Manoeuvres In The Dark - Maid Of Orleans (The Waltz Joan Of Arc) +1
71 The Doors - The Crystal Ship +3
59 Pink Floyd - Wish You Were Here
57 Radiohead - Fake Plastic Trees

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:00 uur

geplaatst: vandaag om 01:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.