Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2012 [De Top 2000 van MusicMeter]
zoeken in:
0
geplaatst: 5 december 2012, 14:57 uur
Wat een bijgeloof hier
...ik zit ook met mijn voodoo poppetje klaar, de eerste de beste die op .... stemt zal het bezuren 
...ik zit ook met mijn voodoo poppetje klaar, de eerste de beste die op .... stemt zal het bezuren 
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 december 2012, 14:59 uur
Of we nou voodoo'en, juichen, jinxen of een ouderwets zeurbericht plaatsen, Angel lijkt me vrij kansloos. 

0
geplaatst: 5 december 2012, 15:00 uur
Zolang Teardrop het maar haalt kan ik daar nog wel mee leven.
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:03 uur
El Ninjo schreef:
Maar Angel is zo veel beter dan Teardrop

0
geplaatst: 5 december 2012, 15:04 uur
Ik vind ze beide erg goed....maar Teardrop nog net iets beter. Inertia Creeps is trouwens mijn favoriet van het album, maar die ligt er helaas al uit.
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:06 uur
Wat is dit nou? 23 punten uit de laatste 7 stemmers voor Heroin. 5 maal +4 en +3.
Oh ja, ik mag nog stemmen.
Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - docs.google.com (dit laten staan!)
Ronde 8 - Ladder 4: Blue Monday, een goed nummer, maar zijn we daar nu nog niet op uitgekeken? Echt geen finalemateriaal. En de overige 3 artiesten staan hier met de verkeerde nummers..
123 The Cure - A Forest +3
102 New Order - Blue Monday
100 Love - Alone Again Or +4
93 Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
91 David Bowie - Life on Mars? +1
89 Joy Division - Decades
87 The Velvet Underground - Heroin
75 Massive Attack - Angel +2
Deadline: 17.00 uur
Angel vind ik ook geen finalemateriaal (liever Inertia Creeps of False Flags), maar wel stukken beter dan Teardrop (best ok) of Unfinished Sympathy (
).
Oh ja, ik mag nog stemmen.
Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - docs.google.com (dit laten staan!)
Ronde 8 - Ladder 4: Blue Monday, een goed nummer, maar zijn we daar nu nog niet op uitgekeken? Echt geen finalemateriaal. En de overige 3 artiesten staan hier met de verkeerde nummers..
123 The Cure - A Forest +3
102 New Order - Blue Monday
100 Love - Alone Again Or +4

93 Sam Cooke - A Change Is Gonna Come

91 David Bowie - Life on Mars? +1

75 Massive Attack - Angel +2
Angel vind ik ook geen finalemateriaal (liever Inertia Creeps of False Flags), maar wel stukken beter dan Teardrop (best ok) of Unfinished Sympathy (
).
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:10 uur
El Ninjo schreef:
Ik vind ze beide erg goed....maar Teardrop nog net iets beter. Inertia Creeps is trouwens mijn favoriet van het album, maar die ligt er helaas al uit.
Vind Teardrop eigenlijk een redelijk saai nummer, weinig spanning ook. Angel is een broeierig monster van het schaduwrijk, geen vergelijk! Stukken beter. Inertia is nog iets beter inderdaad, of Risingson.
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:11 uur
125 The Cure - A Forest +2
103 New Order - Blue Monday +1
100 Love - Alone Again Or
97 Sam Cooke - A Change Is Gonna Come +4
91 David Bowie - Life on Mars?
78 Massive Attack - Angel +3
125 The Cure - A Forest +2
103 New Order - Blue Monday +1
100 Love - Alone Again Or
97 Sam Cooke - A Change Is Gonna Come +4
78 Massive Attack - Angel +3
0
Onweerwolf
geplaatst: 5 december 2012, 15:15 uur
Unfinished Sympathy is natuurlijk beter dan alle andere nummers van Massive Attack bij elkaar. 

0
geplaatst: 5 december 2012, 15:17 uur
orbit schreef:
Vind Teardrop eigenlijk een redelijk saai nummer, weinig spanning ook. Angel is een broeierig monster van het schaduwrijk, geen vergelijk! Stukken beter. Inertia is nog iets beter inderdaad, of Risingson.
(quote)
Same here, ik heb het lang gedaan met een bandje van Mezzanine waar ik Teardrop bewust niet op had gezet, omdat ik dat nummer snel zat was. Nu heb ik de cd en draai ik het wel weer, maar het komt voor mij niet in de buurt bij de nummers die je noemt en dan staan vind ik Dissolved Girl misschien nog wel het beste nummer van het album.
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:19 uur
Onweerwolf schreef:
Unfinished Sympathy is natuurlijk beter dan alle andere nummers van Massive Attack bij elkaar.
Staat bij mij net in de top 10... Denk dat Spying Glass mijn favoriet is, zelfs al is het een cover. Of toch Protection of Dissolved Girl...Van het eerste album is US mijn nummer 3.
0
Ik ga ook voor Inertia Creeps, of als andere albums ook mee mogen doen: Protection!
Maar Teardrop en Angel zijn ook niet verkeerd hoor. 
Maar Teardrop en Angel zijn ook niet verkeerd hoor. 
0
Onweerwolf schreef:
Nope
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:20 uur
Het tij kan snel keren, zaten de bovenste 6 een tijdje terug nog goed....voor de momenteel potentiele afvallers begint de noodklok langzaam maar zeker toch wel te luiden..
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 5 december 2012, 15:23 uur
orbit schreef:
Group Four

over broeierige monsters gesproken...
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:25 uur
herman schreef:
Staat bij mij net in de top 10... Denk dat Spying Glass mijn favoriet is, zelfs al is het een cover. Of toch Protection of Dissolved Girl...Van het eerste album is US mijn nummer 3.
(quote)
Dank voor de link, ik heb hem gelijk ingevuld

0
geplaatst: 5 december 2012, 15:26 uur
Ronde 8 - Ladder 4: Veruit sterkste ladder tot nu toe
126 The Cure - A Forest 1
103 New Order - Blue Monday
102 Love - Alone Again Or 2
97 Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
93 Joy Division - Decades 4
90 The Velvet Underground - Heroin 3
78 Massive Attack - Angel
Ronde 8 - Ladder 4: Veruit sterkste ladder tot nu toe
126 The Cure - A Forest 1
103 New Order - Blue Monday
102 Love - Alone Again Or 2
97 Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
93 Joy Division - Decades 4
90 The Velvet Underground - Heroin 3
78 Massive Attack - Angel
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:29 uur
chevy93 schreef:
Blue Monday, een goed nummer, maar zijn we daar nu nog niet op uitgekeken? Echt geen finalemateriaal. En de overige 3 artiesten staan hier met de verkeerde nummers..
Blue Monday, een goed nummer, maar zijn we daar nu nog niet op uitgekeken? Echt geen finalemateriaal. En de overige 3 artiesten staan hier met de verkeerde nummers..
Het verbaasde me gister voor de zoveelste keer weer hoe leuk dat nummer blijft. Van de MuMeLadder-klassiekers is Blue Monday een van de eerste nummers die ik kende (dankzij FIFA), maar ik ben er nog geen moment op uitgekeken geweest.
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:29 uur
orbit schreef:
Vind Teardrop eigenlijk een redelijk saai nummer, weinig spanning ook. Angel is een broeierig monster van het schaduwrijk, geen vergelijk!
(quote)
Vind Teardrop eigenlijk een redelijk saai nummer, weinig spanning ook. Angel is een broeierig monster van het schaduwrijk, geen vergelijk!
Eens.
Balen dat Angel het niet gaat redden. Maar mag toch hopen dat Bowie het wel redt. Niet eens zijn beste nummer, maar begrijp er zelf niets van dat Heroes de finale altijd haalt.
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:30 uur
Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - goo.gl (dit laten staan!)
Ronde 8 - Ladder 4:
129 The Cure - A Forest +3
107 New Order - Blue Monday +4
102 Love - Alone Again Or
99 Sam Cooke - A Change Is Gonna Come +2
93 Joy Division - Decades
90 The Velvet Underground - Heroin
79 Massive Attack - Angel +1
Ronde 8 - Ladder 4:
129 The Cure - A Forest +3
107 New Order - Blue Monday +4
102 Love - Alone Again Or
99 Sam Cooke - A Change Is Gonna Come +2
93 Joy Division - Decades
79 Massive Attack - Angel +1
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:30 uur
El Ninjo schreef:
Het tij kan snel keren, zaten de bovenste 6 een tijdje terug nog goed....voor de momenteel potentiele afvallers begint de noodklok langzaam maar zeker toch wel te luiden..
Mooi, geen van de afvallers zal beter zijn dan wat er nu virtueel in de herkansing staat.Het tij kan snel keren, zaten de bovenste 6 een tijdje terug nog goed....voor de momenteel potentiele afvallers begint de noodklok langzaam maar zeker toch wel te luiden..
En Love lijkt weer op weg naar die vertrouwde finaleplaats.

Teunnis schreef:
Het verbaasde me gister voor de zoveelste keer weer hoe leuk dat nummer blijft. Van de MuMeLadder-klassiekers is Blue Monday een van de eerste nummers die ik kende (dankzij FIFA), maar ik ben er nog geen moment op uitgekeken geweest.
Het is ook zeker een goed nummer, maar een finalenummer moet toch wel (heel) wat beter zijn dan "goed". Het verbaasde me gister voor de zoveelste keer weer hoe leuk dat nummer blijft. Van de MuMeLadder-klassiekers is Blue Monday een van de eerste nummers die ik kende (dankzij FIFA), maar ik ben er nog geen moment op uitgekeken geweest.

0
geplaatst: 5 december 2012, 15:34 uur
Nicolage Rico schreef:
Balen dat Angel het niet gaat redden. Maar mag toch hopen dat Bowie het wel redt. Niet eens zijn beste nummer, maar begrijp er zelf niets van dat Heroes de finale altijd haalt.
Samen met Space Oddity juist zijn beste nummer! Nou heeft Bowie veel prachtige nummers, maar Life On Mars? Heeft toch wel alles, betoverende compositie! Zou zonde zijn als hij het niet haalt.. maar heb er een hard hoofd in.
0
geplaatst: 5 december 2012, 15:39 uur
chevy93 schreef:
[En Love lijkt weer op weg naar die vertrouwde finaleplaats.
[En Love lijkt weer op weg naar die vertrouwde finaleplaats.

Ik zou er nog niet zeker van zijn...ik mis nog een paar vaste stemmers die de boel nog wel eens zouden kunnen omgooien.
0
Onweerwolf
geplaatst: 5 december 2012, 15:41 uur
El Ninjo schreef:
ik mis nog een paar vaste stemmers
(quote)
ik mis nog een paar vaste stemmers
Axel zeker? En Jaap? En nog meer van dat soort 'stemmers' zeker?

0
geplaatst: 5 december 2012, 15:43 uur
Puntenverdeling: 4-3-2-1, Controle: Mumeladder punten controleren - goo.gl (dit laten staan!)
Ronde 8 - Ladder 4: Veel finalemateriaal, eigenlijk zie ik alleen Blue Monday liever niet in de finale
129 The Cure - A Forest
107 New Order - Blue Monday
105 Love - Alone Again Or +3
100 Sam Cooke - A Change Is Gonna Come +1
97 Joy Division - Decades +4
93 David Bowie - Life on Mars? +2
79 Massive Attack - Angel
Ronde 8 - Ladder 4: Veel finalemateriaal, eigenlijk zie ik alleen Blue Monday liever niet in de finale
129 The Cure - A Forest

107 New Order - Blue Monday
105 Love - Alone Again Or +3
100 Sam Cooke - A Change Is Gonna Come +1
97 Joy Division - Decades +4
93 David Bowie - Life on Mars? +2
79 Massive Attack - Angel

0
geplaatst: 5 december 2012, 15:45 uur
orbit schreef:
Samen met Space Oddity juist zijn beste nummer! Nou heeft Bowie veel prachtige nummers, maar Life On Mars? Heeft toch wel alles, betoverende compositie! Zou zonde zijn als hij het niet haalt.. maar heb er een hard hoofd in.
(quote)
Vind Life on Mars? een klassenummer, maar de concurrentie is groot in het Bowie repertoire. Space Oddity vind ik wellicht zijn beste. Samen met Cygnet Committeee, denk ik.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.