MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2012 [De Top 2000 van MusicMeter]

zoeken in:
Al 84 deelnemers ... er zullen vast niet zo veel stemmers meer over zijn

orbit schreef:
(quote)

Helemaal mee eens! Maid of Orleans.. standaard jaren 80 hitje?

Maakt niet uit hoe goed of slecht je het nummer vindt, alleen dat intro al maakt het al de meest atypische nummer 1-hit uit de popgeschiedenis. Ik vraag me serieus of mensen die het een standaard 80s hitje noemen niet het verkeerde nummer heb beluisterd. Wellicht zijn ze in de war met Joan of Arc dat wel traditionele synthpop is.

Go Curtis

Iemand nog?

Ja, ik kan er echt niet bij dat mensen het 'niet bijzonder' noemen. Dat lijkt me net zo vreemd als Move On Up slaapverwekkend noemen.

nico1616 schreef:
Ik hou wel van dergelijke argumentatie. Het hoofd is al overtuigd, nu het hart nog

Alvast nog een zetje voor in de finale ...

De kerngedachte: hoe komt een meid erop om haar hart en haar leven
in de handen van God te leggen in plaats van te kiezen voor de man die haar aanbidt ...

Kom op Curtis! Like a Hurricane is ook aardig.

Arrie schreef:
Ja, ik kan er echt niet bij dat mensen het 'niet bijzonder' noemen. Dat lijkt me net zo vreemd als Move On Up slaapverwekkend noemen.

Inderdaad. Kan me best voorstellen dat het je ding niet is, maar het meest swingende nummer uit de top 100 saai noemen... Daar kan ik met mijn hoofd ook niet bij.

De bekende soulstemmers zijn volgens mij allemaal al geweest...dus het gaat voor Curtis uit een meer onverwachte hoek moeten komen ... als het nog komt.

Onweerwolf
Arrie schreef:

Onweerwolf
dazzler schreef:
(quote)

Alvast nog een zetje voor in de finale ...

De kerngedachte: hoe komt een meid erop om haar hart en haar leven
in de handen van God te leggen in plaats van te kiezen voor de man die haar aanbad ...

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in Joan of Arc; deze film is een absolute aanrader. Een monument uit de filmhistorie.

Saaie film vond ik

El Ninjo schreef:
De bekende soulstemmers zijn volgens mij allemaal al geweest...dus het gaat voor Curtis uit een meer onverwachte hoek moeten komen ... als het nog komt.

Anders misschien nog een herkansing doen tussen Curtis en een door ons uit te kiezen nummer dat al door is?

Onweerwolf
herman schreef:
(quote)

Inderdaad. Kan me best voorstellen dat het je ding niet is, maar het meest swingende nummer uit de top 100 saai noemen... Daar kan ik met mijn hoofd ook niet bij.

Het ligt aan het swingen denk ik, ik heb sowieso een hekel aan dansen. Tenzij headbangen natuurlijk.

orbit schreef:

Check het eens met de originele clip erbij:

(embed)

Wellicht doet de sfeer van het nummer je iets meer.

Geweldig, ik was die helemaal vergeten
Uitstekend lobbywerk maar de concurrentie zal moordend zijn

Onweerwolf schreef:
(quote)

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in Joan of Arc; deze film is een absolute aanrader. Een monument uit de filmhistorie.

Ik gok dat op de bijbehorende soundtrack OMD niet te vinden is

Ik heb niet gezegd dat het standaard is alleen ik vind het niet bijzonder en zeker niet geniaal. Sorry voor de liefhebbers. Mijn smaak is soms wat a-typisch.

Onweerwolf
herman schreef:
Saaie film vond ik

Nouuu zeg, dat is pas echt schandelijk.

Onweerwolf schreef:
Of gewoon The Messenger: The Story of Joan of Arc (1999) - MovieMeter.nl.

Onweerwolf
vigil schreef:
(quote)

Er zit origineel geen soundtrack bij maar het is een stomme film en de tegenwoordig alom geaccepteerde soundtrack die er later specifiek voor gemaakt is, is Voices of Light van Richard Einhorn en ook die is inderdaad fantastisch.

Onweerwolf

Nee, die niet.

Onweerwolf schreef:
(quote)

Er zit origineel geen soundtrack bij maar het is een stomme film en de tegenwoordig alom geaccepteerde soundtrack die er later specifiek voor gemaakt is, is Voices of Light van Richard Einhorn en ook die is inderdaad fantastisch.

Dank voor de achtergrondinfo

En ondertussen klikt de klok en zal ome Neil het halen ...

ik hoop dat er in ieder geval nog iemand gaat stemmen in de dying seconds...al was het alleen maar voor de spanning

Ah, Jaap pm't me net zijn stemmen.

vigil schreef:
(quote)

De Voices of Light soundtrack is zonder enige twijfel de beste filmsoundtrack ooit, daar kan zelfs geen OMD tegenop.

Onweerwolf
herman schreef:

herman schreef:
Oh, wacht, ik zie nu dat ik per ongeluk slechts 2 punten aan Like a Hurricane. Ik mag mijn stemmen nog wijzigen, toch?

herman schreef:

Laat me raden, 4pt voor Curtis LOL

herman schreef:

Over twee minuten sluiten de lijnen

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:26 uur

geplaatst: vandaag om 07:26 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.