Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2012 [De Top 2000 van MusicMeter]
zoeken in:
0
geplaatst: 19 december 2012, 00:33 uur
Jammer Jens, de zeven die ik ervan ken vind ik stuk voor stuk ladderwaardig, Gil-Scott Heron and Jamie XX, Roots Manuva en Sparklehorse hadden zelfs niet misstaan in de top 32 wat mij betreft. Maar helaas is de smaak van de gemiddelde ladderaar uiteindelijk ook weer niet zo modern/alternatief. Gelukkig geef je de moed niet op. 
Het begrafeniswerk van Dwejkk_ zou ik geloof ik in zijn geheel inruilen voor wat nu in de finale staat (of in ieder geval mijn nummer 14 t/m 32).

Het begrafeniswerk van Dwejkk_ zou ik geloof ik in zijn geheel inruilen voor wat nu in de finale staat (of in ieder geval mijn nummer 14 t/m 32).
0
titan (crew)
geplaatst: 19 december 2012, 00:38 uur
Onweerwolf schreef:
De Langste Zakkers uit de MuMeLadder 2012
De Langste Zakkers uit de MuMeLadder 2012
Ik sta wel heel vaak in de verkeerde lijstjes

0
geplaatst: 19 december 2012, 01:43 uur
Er is 1 plaat die na alle ingezonden lijstjes nog steeds door niemand op 1 is gezet en door niemand op 32 is gezet...en hij doet het wat mij betreft tot op heden ook boven verwachting goed.
Er is 1 plaat die er qua nummer 1 posities bovenuit steekt, namelijk 11x, daarna volgt 1 nummer met 9x en een aantal met 8x.
En er is 1 plaat die er qua nummer 32 posities ook duidelijk bovenuit steekt, maar liefst 13x...daarna volgen een aantal nummers met 8x.
Er is 1 plaat die er qua nummer 1 posities bovenuit steekt, namelijk 11x, daarna volgt 1 nummer met 9x en een aantal met 8x.
En er is 1 plaat die er qua nummer 32 posities ook duidelijk bovenuit steekt, maar liefst 13x...daarna volgen een aantal nummers met 8x.
0
geplaatst: 19 december 2012, 02:05 uur
Dit is obv 121 verwerkte eindlijstjes....en er zijn 17 users die toegezegd hebben dat ze zeker nog een lijstje te gaan inleveren, dus we zullen uiteindelijk met nog een aantal erbij denk ik tussen de 140 en 150 uitkomen.
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2012, 02:14 uur
El Ninjo schreef:
Er is 1 plaat die na alle ingezonden lijstjes nog steeds door niemand op 1 is gezet en door niemand op 32 is gezet...en hij doet het wat mij betreft tot op heden ook boven verwachting goed.
Hmzz, Tubeway Army?
0
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2012, 02:34 uur
Arrie schreef:
Ik denk dat Tubeway Army wel op 32 is gezet.
Oh, ik had de 32 niet gezien.
Dan is het waarschijnlijk Pictures of You, maar die gaat nog wel een #32 krijgen.
0
geplaatst: 19 december 2012, 08:18 uur
Ik gok op Bloodbuzz Ohio. Bij niemand echt helemaal onderin of bovenin, maar komt uiteindelijk wel in de top 10 terecht.
0
Cured
geplaatst: 19 december 2012, 08:40 uur
Arrie schreef:
Ik hoop het toch niet, geweldig nummer. Dat Bloodbuzz Ohio ben ik niet zo kapot van en als die de Top 10 haalt zou me dat wel enigszins verbazen, maar het kan.
0
geplaatst: 19 december 2012, 09:18 uur
El Ninjo schreef:
Dat zou Black of Sinnerman wel eens kunnen zijn.Er is 1 plaat die er qua nummer 1 posities bovenuit steekt, namelijk 11x, daarna volgt 1 nummer met 9x en een aantal met 8x.
El Ninjo schreef:
Ik gok op Svefn-G-Englar. Ik denk dat Are 'Friends' Electric ook veel laatste plaatsen zal scoren, maar 13 is wel erg veel.En er is 1 plaat die er qua nummer 32 posities ook duidelijk bovenuit steekt, maar liefst 13x...daarna volgen een aantal nummers met 8x.
0
geplaatst: 19 december 2012, 09:23 uur
Mijn statistiekjes.
Verdwenen
11. Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
12. Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
19. Talking Heads - Once In A Lifetime
20. The Clash - London Calling
21. Marvin Gaye - What's Going On
23. Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
26. Pixies - Debaser
29. Joy Division - Atmosphere
31. Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
32. Pixies - Where Is My Mind
Gemiddeld 22,4
Nieuw
04.
13.
15.
18.
19.
20.
23.
24.
28.
30.
Gemiddeld 19,4
Verdwenen
11. Kate Bush - The Man With The Child In His Eyes
12. Sam Cooke - A Change Is Gonna Come
19. Talking Heads - Once In A Lifetime
20. The Clash - London Calling
21. Marvin Gaye - What's Going On
23. Arcade Fire - Neighborhood #1 (Tunnels)
26. Pixies - Debaser
29. Joy Division - Atmosphere
31. Arcade Fire - Neighborhood #3 (Power Out)
32. Pixies - Where Is My Mind
Gemiddeld 22,4
Nieuw
04.
13.
15.
18.
19.
20.
23.
24.
28.
30.
Gemiddeld 19,4
0
geplaatst: 19 december 2012, 12:28 uur
Arno schreef:
Ik gok op Bloodbuzz Ohio. Bij niemand echt helemaal onderin of bovenin, maar komt uiteindelijk wel in de top 10 terecht.
Ik ken sowieso al één iemand die Bloodbuzz Ohio wrs op 1 heeft. Pictures of You zou kunnen, maar ik blijf bij mijn oorspronkelijke voorspelling: Enjoy the Silence.
0
geplaatst: 19 december 2012, 13:09 uur
Titmeister schreef:
Ik ken sowieso al één iemand die Bloodbuzz Ohio wrs op 1 heeft.
(quote)
Ik ken sowieso al één iemand die Bloodbuzz Ohio wrs op 1 heeft.
Jij?

0
geplaatst: 19 december 2012, 13:28 uur
Titmeister schreef:
Ik ken sowieso al één iemand die Bloodbuzz Ohio wrs op 1 heeft. Pictures of You zou kunnen, maar ik blijf bij mijn oorspronkelijke voorspelling: Enjoy the Silence.
Enjoy the Silence heeft genoeg fans om minimaal 1 keer op 1 gezet te zijn. Maar het is wel een nummer dat laag zal scoren in de love/hate-compeitie. Dat was vorig jaar in ieder geval wel zo. Toen werden ze 30e of 31e geloof ik.(quote)
0
geplaatst: 19 december 2012, 13:28 uur
Lijkt me niet, dan zou hij het woordje 'waarschijnlijk' (of de afkorting daarvan) wel weg kunnen laten 

0
geplaatst: 19 december 2012, 13:29 uur
stoepkrijt schreef:
(quote)
Lijkt me niet, dan zou hij het woordje 'waarschijnlijk' (of de afkorting daarvan) wel weg kunnen laten
Hij probeert de schijn gewoon hoog te houden.

0
geplaatst: 19 december 2012, 13:53 uur
dumb_helicopter schreef:
Jij?
(quote)
Jij?
Nee, bij mij staat ie op 3. Degene waar ik op doel, ken jij daarentegen heel erg goed

0
geplaatst: 19 december 2012, 14:01 uur
Moet de bovenste 32 trouwens niet in één keer bekend gemaakt worden? Met de wetenschap wat het beste nummer ooit is, kan de wereld vredig vergaan. 

0
geplaatst: 19 december 2012, 14:07 uur
Titmeister schreef:
Nee, bij mij staat ie op 3. Degene waar ik op doel, ken jij daarentegen heel erg goed
(quote)
Ah ik? Bij mij een plekje daaronder.
Ik vind het album als een geheel beter als de nummers afzonderlijk, hoewel Bloodbuzz natuurlijk niet enorm ver van die eerste plaats vandaan staan.
0
geplaatst: 19 december 2012, 14:19 uur
Onweerwolf wil volgend jaar een nieuwe game starten, naast de Top 2000, met alleen tracks van de afgelopen 10 jaar (lees voorstel). Zo hoeven ze niet te concurreren met de klassiekers, en komen daarmee beter tot hun recht.
Ikzelf zou daar graag nog een game aan toe willen voegen, met alleen tracks opgenomen in de voorlaatste 50 jaar (1913-1962). Lees meer en reageer s.v.p. in dit topic
Ikzelf zou daar graag nog een game aan toe willen voegen, met alleen tracks opgenomen in de voorlaatste 50 jaar (1913-1962). Lees meer en reageer s.v.p. in dit topic

0
Cured
geplaatst: 19 december 2012, 14:23 uur
Dat voorstel van OWW heb ik gemist , maar vind het een super-idee,
0
geplaatst: 19 december 2012, 14:43 uur
Ik wacht ook vol spanning op de opening van OWW's topic. Orbilins topic ziet er ook wel mooi uit, maar ik denk niet dat dat echt m'n ding gaat zijn, desalniettemin chic dat je je schouders eronder zet.
0
Cured
geplaatst: 19 december 2012, 14:49 uur
Dat avn Orbilin is ook mooi, maar heeft mijn interesse niet zo. Lijkt me bere-interessant voor de oermuziek
-users hier.
-users hier.
0
geplaatst: 19 december 2012, 14:51 uur
Onweerwolf schreef:
Ik ook.
(quote)
Ik ook.
Voor wanneer zou de geboorte van dit topic zijn?

0
Onweerwolf
geplaatst: 19 december 2012, 14:52 uur
Je mag uitgaan van 1 januari. Eerder vermoedelijk niet, (iets) later zou kunnen.
0
geplaatst: 19 december 2012, 14:53 uur
Onweerwolf schreef:
Je mag uitgaan van 1 januari. Eerder vermoedelijk niet, (iets) later zou kunnen.
(quote)
, staat genoteerd!
0
DjFrankie (moderator)
geplaatst: 19 december 2012, 14:53 uur
Onweerwolf schreef:
Hmzz, Tubeway Army?
(quote)
Hmzz, Tubeway Army?

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.