Muziek / Muziekgames / MuMeLadder 2012 [De Top 2000 van MusicMeter]
zoeken in:
0
Onweerwolf
geplaatst: 27 december 2011, 23:35 uur
chevy93 schreef:
Overigens heb ik absoluut niks tegen het inbrengen van nieuwe nummers (heb zelf ook gewoon nummers uit 2011 op mijn shortlist gezet), maar het moeten wel blijvertjes zijn en niet in de waan van de dag genomineerd worden. Dat gebeurt vooral bij de Top 2000.
Hier is de discussie een beetje doorgetrokken, want ik heb gewoon het begrip "Klassiekers" gemisinterpreteerd (mis geïnterpreteerd?). That's all.
Overigens heb ik absoluut niks tegen het inbrengen van nieuwe nummers (heb zelf ook gewoon nummers uit 2011 op mijn shortlist gezet), maar het moeten wel blijvertjes zijn en niet in de waan van de dag genomineerd worden. Dat gebeurt vooral bij de Top 2000.
Hier is de discussie een beetje doorgetrokken, want ik heb gewoon het begrip "Klassiekers" gemisinterpreteerd (mis geïnterpreteerd?). That's all.
Tsja, ik persoonlijk vind Oostende een van de allerbeste nummers van 2011. Ik weet niet wat jij allemaal uit 2011 hebt genomineerd maar het zou me verbazen als dat minder blijvertjes zijn dan Oostende. Althans voor mij persoonlijk.

Daarnaast is Oostende een vergeten nummer, aangezien het niet was genomineerd. Toen ik het voorstelde aan El Ninjo bleek dat hij het ook al ergens had genoteerd. Verder is het nummer ook al genoemd door iemand als goede nieuwe plaat in het bespreek topic. En het is ook nog eens een Nederlandstalig nummer en dat sluit aan bij de stemmen die we tijdens de finale hoorden over te weinig Nederlandstalige platen in de lijst.
Al met al lijkt het mij een zeer terechte plek in het 'klassiekers' lijstje.
Maar je kunt natuurlijk altijd 0 punten geven aan meneer Spinvis.
0
geplaatst: 27 december 2011, 23:42 uur
chevy93 schreef:
Als Oostende echt zo'n goed nummer blijkt, komt het er in een latere editie wel in.
Als Oostende echt zo'n goed nummer blijkt, komt het er in een latere editie wel in.
Als Oostende echt zo'n goed nummer is, kan ie er nu ook wel in. Blijkt het geen goed nummer te zijn, dan haalt ie het niet. Ik zie het probleem niet.
0
geplaatst: 27 december 2011, 23:45 uur
En misschien komt hij dit jaar hoog binnen, is iedereen hem volgend jaar weer zat en dondert ie er dan weer uit. Ook prima toch? Ieder jaar doen er 816 nieuwe platen mee aan het spel, die dynamiek houdt de lijst juist boeiend en up to date.
0
geplaatst: 27 december 2011, 23:47 uur
Maar dat is juist de attitude waar hier juist zoveel kritiek op is. Daarom vind ik het juist zo opmerkelijk en dat is ook de reden waarom ik dit aan wilde stippen. Verder wordt alles uit z'n context gerukt, maar blijkbaar worden er in het Top 2000-topic hele andere normen aangehouden dan hier.
Onweerwolf schreef:
En het is ook nog eens een Nederlandstalig nummer en dat sluit aan bij de stemmen die we tijdens de finale hoorden over te weinig Nederlandstalige platen in de lijst
Mee eens, maar aan mij zal dat niet liggen. Had zelfs nog een Jan Smit-nummer op mijn lijst staan. Maar dat soort nummers halen de lijst toch niet, dus dan laat ik dat soort nominaties maar wat voor wat het is. Over het algemeen nomineert men doorgaans toch nummers die een kans maken de lijst te halen (uiteraard uitzonderingen). Buiten een paar geijkte artiesten (Spinvis, Boudewijn de Groot, Ramses Shaffy) staat er geloof ik geen Nederlands nummer in, of wel?En het is ook nog eens een Nederlandstalig nummer en dat sluit aan bij de stemmen die we tijdens de finale hoorden over te weinig Nederlandstalige platen in de lijst
0
geplaatst: 27 december 2011, 23:57 uur
Tja, de enige buiten de geijkte artiesten zijn dus geijkte klassiekers. 
Over De Muur kwam in 2009 overigens binnen als "klassieker" en Het Dorp dateert nog van het "nomineer alles wat los en vast zit"-tijdperk. Ik vraag me af hoeveel Nederlandse nummers er in de afgelopen 4 (dus de eerste niet) edities genomineerd zijn. Op twee handen te tellen, vrees ik.

Over De Muur kwam in 2009 overigens binnen als "klassieker" en Het Dorp dateert nog van het "nomineer alles wat los en vast zit"-tijdperk. Ik vraag me af hoeveel Nederlandse nummers er in de afgelopen 4 (dus de eerste niet) edities genomineerd zijn. Op twee handen te tellen, vrees ik.
0
geplaatst: 27 december 2011, 23:59 uur
Ondertussen stem ik nog even als jullie het niet erg vinden. 
Puntenverdeling: 7,5,4,3,1
Bruce Springsteen Ladder
De beste 4 gaan door:
104 Darkness On The Edge Of Town +7
89 Racing In The Street +5
85 Backstreets +1
76 Incident On 57th Street +4
72 Stolen Car
54 Across The Border +3
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door.
110 The Sidewinder Sleeps Tonite
106 How The West Was Won And Where It Got Us
101 Leave
99 Radio Free Europe
84 Half A World Away
81 Bang And Blame
Deadline: 11.00uur

Bruce Springsteen Ladder
De beste 4 gaan door:
104 Darkness On The Edge Of Town +7
89 Racing In The Street +5
85 Backstreets +1
76 Incident On 57th Street +4
72 Stolen Car
54 Across The Border +3
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door.
101 Leave
99 Radio Free Europe
84 Half A World Away
81 Bang And Blame
0
geplaatst: 28 december 2011, 01:15 uur
Bruce Springsteen Ladder
De beste 4 gaan door:
108 Darkness On The Edge Of Town +4
92 Racing In The Street +3
86 Backstreets +1
76 Incident On 57th Street
79 Stolen Car +7
59 Across The Border +5
--------------
R.E.M. Ladder
as ,niets voor mij
De beste 4 gaan door.
101 Leave
99 Radio Free Europe
84 Half A World Away
81 Bang And Blame
Bruce Springsteen Ladder
De beste 4 gaan door:
108 Darkness On The Edge Of Town +4
92 Racing In The Street +3
86 Backstreets +1
79 Stolen Car +7
59 Across The Border +5
--------------
R.E.M. Ladder
as ,niets voor mijDe beste 4 gaan door.
101 Leave
99 Radio Free Europe
84 Half A World Away
81 Bang And Blame
0
geplaatst: 28 december 2011, 01:18 uur
Across The Border verdient echt wel een plekje in de top 2000 

0
geplaatst: 28 december 2011, 01:21 uur
Bruce Springsteen Ladder
De beste 4 gaan door: pas
108 Darkness On The Edge Of Town
92 Racing In The Street
86 Backstreets
79 Stolen Car
59 Across The Border
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door.
113 The Sidewinder Sleeps Tonite +3
110 How The West Was Won And Where It Got Us +4
108 Leave +7
100 Radio Free Europe +1
89 Half A World Away +5
81 Bang And Blame
Bruce Springsteen Ladder
De beste 4 gaan door: pas
108 Darkness On The Edge Of Town
92 Racing In The Street
86 Backstreets
79 Stolen Car
59 Across The Border
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door.
113 The Sidewinder Sleeps Tonite +3
110 How The West Was Won And Where It Got Us +4
108 Leave +7
100 Radio Free Europe +1
89 Half A World Away +5
81 Bang And Blame
0
geplaatst: 28 december 2011, 01:24 uur
Bruce Springsteen Ladder
De beste 4 gaan door:
111 Darkness On The Edge Of Town 3
93 Racing In The Street 1
91 Backstreets 5
86 Stolen Car 7
63 Across The Border 4
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door.
115 How The West Was Won And Where It Got Us 5
113 The Sidewinder Sleeps Tonite
112 Leave 4
102 Radio Free Europe 3 (incl. correctie -1 Lukas)
96 Half A World Away 7
(kom op, deze gaat er toch niet uit
)
82 Bang And Blame 1
Bruce Springsteen Ladder
De beste 4 gaan door:
111 Darkness On The Edge Of Town 3
93 Racing In The Street 1
91 Backstreets 5
86 Stolen Car 7

63 Across The Border 4
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door.
115 How The West Was Won And Where It Got Us 5
113 The Sidewinder Sleeps Tonite
112 Leave 4
102 Radio Free Europe 3 (incl. correctie -1 Lukas)
96 Half A World Away 7
(kom op, deze gaat er toch niet uit
)82 Bang And Blame 1
0
geplaatst: 28 december 2011, 01:37 uur
Je hebt zelf nog niet gestemd, Eraser
Zo gaat het natuurlijk zeker niet lukken
(met je stem helaas waarschijnlijk ook niet
)Ik ben het overigens helemaal met je opmerking eens (daarom heb ik het nummer ook genomineerd). Er staan te weinig solonummers van the Boss (dus zonder de E street band) in de MuMe ladder vind ik. Vorig jaar heb ik Highway Patrolman van Nebraska genomineerd en die heeft het gelukkig gered
. Dit jaar koos ik voor een nummer van The Ghost of Tom Joad. De kans dat een nummer van dat album het zou gaan redden leek me al een stuk kleiner en hij moet het nu ook nog eens opnemen tegen vijf andere absolute topnummers. Het lijkt te hoog gegrepen, helaas. 
0
geplaatst: 28 december 2011, 01:40 uur
Kees-Jan schreef:
Zo gaat het natuurlijk zeker niet lukken (met je stem helaas waarschijnlijk ook niet
)
Zo gaat het natuurlijk zeker niet lukken (met je stem helaas waarschijnlijk ook niet
)Dat is omdat dit allemaal songs zijn die ik nog niet kende
Ik wil ze toch een aantal keer beluisteren voor ik mijn stem uitbreng! Maar Across The Border is samen met Incident on 57th street het nummer dat er voor mij uitspringt. Binnen halfuurtje breng ik mijn stem uit, nu nog alles van R.E.M eens aan het beluisteren.
0
geplaatst: 28 december 2011, 02:16 uur
Bruce Springsteen Ladder
sterk hoor, ten onrechte heb ik Bruce al die tijd links laten liggen! Jammer dat mijn favorieten vooralsnog het niet lijken te halen al heb ik nog hoop voor Incident on 57th Street.
De beste 4 gaan door:
114 Darkness On The Edge Of Town +3
93 Racing In The Street
95 Backstreets +4
87 Stolen Car +1
83 Incident On 57th Street +7
68 Across The Border +5
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door
Buiten 2 nummers ronduit zwak
. Niet ten onrechte links laten liggen 
122 How The West Was Won And Where It Got Us 7
117 Leave 5
116 The Sidewinder Sleeps Tonite 3
102 Radio Free Europe
100 Half A World Away 4
83 Bang And Blame 1
Bruce Springsteen Ladder
sterk hoor, ten onrechte heb ik Bruce al die tijd links laten liggen! Jammer dat mijn favorieten vooralsnog het niet lijken te halen al heb ik nog hoop voor Incident on 57th Street.
De beste 4 gaan door:
114 Darkness On The Edge Of Town +3

93 Racing In The Street
95 Backstreets +4

87 Stolen Car +1
83 Incident On 57th Street +7

68 Across The Border +5

--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door
Buiten 2 nummers ronduit zwak
. Niet ten onrechte links laten liggen 
122 How The West Was Won And Where It Got Us 7
117 Leave 5
116 The Sidewinder Sleeps Tonite 3
102 Radio Free Europe
100 Half A World Away 4
83 Bang And Blame 1
0
geplaatst: 28 december 2011, 02:20 uur
Bruce Springsteen Ladder
De beste 4 gaan door:
118 Darkness On The Edge Of Town 4
100 Racing In The Street 7
100 Backstreets 5
88 Stolen Car 1
86 Incident On 57th Street 3
68 Across The Border
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door
129 How The West Was Won And Where It Got Us 7
122 Leave 5
117 The Sidewinder Sleeps Tonite 1
102 Radio Free Europe
103 Half A World Away 3
87 Bang And Blame 4
Bruce Springsteen Ladder
De beste 4 gaan door:
118 Darkness On The Edge Of Town 4
100 Racing In The Street 7
100 Backstreets 5
88 Stolen Car 1
86 Incident On 57th Street 3
68 Across The Border
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door
129 How The West Was Won And Where It Got Us 7
122 Leave 5
117 The Sidewinder Sleeps Tonite 1
102 Radio Free Europe
103 Half A World Away 3
87 Bang And Blame 4
0
Onweerwolf
geplaatst: 28 december 2011, 02:50 uur
Bruce Springsteen Ladder: al gedaan
De beste 4 gaan door:
118 Darkness On The Edge Of Town
100 Racing In The Street
100 Backstreets
88 Stolen Car
86 Incident On 57th Street
68 Across The Border
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door
132 How The West Was Won And Where It Got Us 3
127 Leave 5
118 The Sidewinder Sleeps Tonite 1
106 Radio Free Europe 4
103 Half A World Away
94 Bang And Blame 7
Bruce Springsteen Ladder: al gedaan
De beste 4 gaan door:
118 Darkness On The Edge Of Town
100 Racing In The Street
100 Backstreets
88 Stolen Car
86 Incident On 57th Street
68 Across The Border
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door
132 How The West Was Won And Where It Got Us 3
127 Leave 5
118 The Sidewinder Sleeps Tonite 1
106 Radio Free Europe 4
103 Half A World Away
94 Bang And Blame 7

0
geplaatst: 28 december 2011, 08:13 uur
Hopen maar dat Radio Free Europe het overleefd. Zowaar één van hun beste vroege nummers!
0
geplaatst: 28 december 2011, 08:33 uur
Bruce Springsteen Ladder:
De beste 4 gaan door:
123 Darkness On The Edge Of Town +5
107 Backstreets +7
104 Racing In The Street +4
89 Incident On 57th Street +3
89 Stolen Car +1
68 Across The Border
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door
133 How The West Was Won And Where It Got Us +1
132 Leave +5
122 The Sidewinder Sleeps Tonite +4
109 Radio Free Europe +3
103 Half A World Away
101 Bang And Blame +7
Deadline: 11.00 uur
De beste 4 gaan door:
123 Darkness On The Edge Of Town +5
107 Backstreets +7
104 Racing In The Street +4
89 Incident On 57th Street +3
89 Stolen Car +1
68 Across The Border
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door
133 How The West Was Won And Where It Got Us +1
132 Leave +5
122 The Sidewinder Sleeps Tonite +4
109 Radio Free Europe +3
103 Half A World Away
101 Bang And Blame +7
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 december 2011, 08:52 uur
chevy93 schreef:

Vorig jaar bijvoorbeeld nog Onderuit van De Dijk door naastgetekende. Leek me een klassieker van formaat en een van mijn kansrijkere nominaties. Werd laatste in de 1e ronde.
Maar goed, ook dit jaar heeft iemand het weer aangedurfd om iets van Van der Lubbe en co te nomineren, dus we gaan het zien...
0
cosmic kid (moderator)
geplaatst: 28 december 2011, 09:31 uur
Die iemand ben ik en ik heb eerlijk gezegd weinig hoop. Als Onderuit het al niet redt.....
Maar goed. "Wil je altijd van me houden" is wel het mooiste nederlandstalige liefdesliedje wat ik ken en verdient daarom alleen al mijn nominatie.
Maar goed. "Wil je altijd van me houden" is wel het mooiste nederlandstalige liefdesliedje wat ik ken en verdient daarom alleen al mijn nominatie.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 december 2011, 09:57 uur
cosmic kid schreef:
Die iemand ben ik
Die iemand ben ik
Ah

Overigens heb ik er ook weer trouw een Nederlandstalig nummer ingezet. Finalekansen lijken me ook weer vrij bescheiden, maar als een paar mensen zeggen "verrek, dat is mooi", is er al wat gewonnen.
0
Casartelli (moderator)
geplaatst: 28 december 2011, 10:02 uur
cosmic kid schreef:
Ik heb hem ook niet kunnen vinden. Nu ja, dat wordt dan pindakazen. En wat betreft de rest van mjn nominaties: ach, als een Salt 'n Pepa en een KLF de MuMeladder 2011 kunnen halen, moet dat een De Dijk, een Bon Jovi, een Live, een ZZ Top en een Duran Duran toch ook kunnen lukken?
Ik heb hem ook niet kunnen vinden. Nu ja, dat wordt dan pindakazen. En wat betreft de rest van mjn nominaties: ach, als een Salt 'n Pepa en een KLF de MuMeladder 2011 kunnen halen, moet dat een De Dijk, een Bon Jovi, een Live, een ZZ Top en een Duran Duran toch ook kunnen lukken?
Voor de moeilijke Youtube-bare nummers kan ik www.soundcloud.com nog aanraden als alternatief. Heb ik dit jaar ook weer een nummer naar mogen uploaden, waarbij me opviel dat het nummer dat ik er vorig jaar neergezet had, er ook nog gewoon netjes staat. Gratis en ook voor de leek (zoals ik) simpel genoeg.
0
johannesA
geplaatst: 28 december 2011, 10:16 uur
Wie helpt Stolen Car en Half A World Away de ladder 2012 in?
0
geplaatst: 28 december 2011, 10:23 uur
Geachte MuMeLadderaars,
Er is al veel gediscussieerd over de opzet / het systeem van de ladders, de rondes, de groepen en het totstandkomen vd uiteindelijke top 2000.
Ook wij staan open voor vernieuwing en verbetering. We zijn dan ook flink gaan nadenken over hoe we de opzet zouden kunnen veranderen, verbeteren zonder dat de oospronkelijk opzet vd ladder verloren gaat en waarbij e.e.a. ook nog eens binnen de tijdlijn van een jaar past inclusief de nodige slack zodat we af en toe wel eens een deadline mogen missen (het moet geen verplichting worden om op bepaalde tijdstippen per se online te zijn om te gaan loten etc omdat we het anders niet zouden redden).
We hebben daarvoor van diverse users adviezen mogen ontvangen varierend van goede tips tot hele uitgewerkte voorstellen, waarvoor hartelijk dank.
We zijn met die ideen aan de slag gegaan en zelf ook gaan puzzelen en collega Onweerwolf heeft uiteindelijk de sleutel gevonden (alle credits voor de nieuwe opzet naar hem) en is met een heel mooi uitgewerkt voorstel gekomen waar ik me ook in kan vinden (het enige punt van zorg is dat we tijdelijk met een aantal hele grote ladders moeten spelen om e.e.a. op tijd af te krijgen)..
Onweerwofl zal binnenkort e.e.a. over het nieuwe systeem zelf uitleggen. Het is een hele nieuwe opzet obv het oorspronkelijke idee en ik verwacht best wel verschuivingen hierdoor in de ladder. Maar goed, na 5 jaar mag er ook wel eens een frisse wind door de ladder gaan waaien. En mocht e.e.a. in de praktijk niet goed bevallen (wat ik niet verwacht) dan kunnen we volgend jaar altijd weer terugvallen op deze opzet.
Er is al veel gediscussieerd over de opzet / het systeem van de ladders, de rondes, de groepen en het totstandkomen vd uiteindelijke top 2000.
Ook wij staan open voor vernieuwing en verbetering. We zijn dan ook flink gaan nadenken over hoe we de opzet zouden kunnen veranderen, verbeteren zonder dat de oospronkelijk opzet vd ladder verloren gaat en waarbij e.e.a. ook nog eens binnen de tijdlijn van een jaar past inclusief de nodige slack zodat we af en toe wel eens een deadline mogen missen (het moet geen verplichting worden om op bepaalde tijdstippen per se online te zijn om te gaan loten etc omdat we het anders niet zouden redden).
We hebben daarvoor van diverse users adviezen mogen ontvangen varierend van goede tips tot hele uitgewerkte voorstellen, waarvoor hartelijk dank.
We zijn met die ideen aan de slag gegaan en zelf ook gaan puzzelen en collega Onweerwolf heeft uiteindelijk de sleutel gevonden (alle credits voor de nieuwe opzet naar hem) en is met een heel mooi uitgewerkt voorstel gekomen waar ik me ook in kan vinden (het enige punt van zorg is dat we tijdelijk met een aantal hele grote ladders moeten spelen om e.e.a. op tijd af te krijgen)..
Onweerwofl zal binnenkort e.e.a. over het nieuwe systeem zelf uitleggen. Het is een hele nieuwe opzet obv het oorspronkelijke idee en ik verwacht best wel verschuivingen hierdoor in de ladder. Maar goed, na 5 jaar mag er ook wel eens een frisse wind door de ladder gaan waaien. En mocht e.e.a. in de praktijk niet goed bevallen (wat ik niet verwacht) dan kunnen we volgend jaar altijd weer terugvallen op deze opzet.
0
geplaatst: 28 december 2011, 10:24 uur
De beste 4 gaan door:
126 Darkness On The Edge Of Town +3
114 Backstreets +7
104 Racing In The Street
93 Stolen Car +4
90 Incident On 57th Street +1
73 Across The Border +5
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door
133 How The West Was Won And Where It Got Us
133 Leave +1
129 The Sidewinder Sleeps Tonite +7
113 Radio Free Europe +4
108 Half A World Away +5
104 Bang And Blame +3
De beste 4 gaan door:
126 Darkness On The Edge Of Town +3
114 Backstreets +7
104 Racing In The Street
93 Stolen Car +4
90 Incident On 57th Street +1
73 Across The Border +5
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door
133 How The West Was Won And Where It Got Us
133 Leave +1
129 The Sidewinder Sleeps Tonite +7
113 Radio Free Europe +4
108 Half A World Away +5
104 Bang And Blame +3
0
geplaatst: 28 december 2011, 10:25 uur
johannesA schreef:
Inderdaad...veruit de mooiste uit het rijtje, onbegrijpelijk dat ie het zo moeilijk heeft.
0
Aquila
geplaatst: 28 december 2011, 10:37 uur
Bruce Springsteen Ladder: al gedaan - jammer dat nu net Incident... het slachtoffer lijkt te worden.
De beste 4 gaan door:
126 Darkness On The Edge Of Town
114 Backstreets
104 Racing In The Street
93 Stolen Car
90 Incident On 57th Street
73 Across The Border
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door.
138 Leave +5
137 How The West Was Won And Where It Got Us +4
129 The Sidewinder Sleeps Tonite
120 Radio Free Europe +7
109 Half A World Away +1
107 Bang And Blame +3
Bruce Springsteen Ladder: al gedaan - jammer dat nu net Incident... het slachtoffer lijkt te worden.
De beste 4 gaan door:
126 Darkness On The Edge Of Town
114 Backstreets
104 Racing In The Street
93 Stolen Car
90 Incident On 57th Street
73 Across The Border
--------------
R.E.M. Ladder:
De beste 4 gaan door.
138 Leave +5
137 How The West Was Won And Where It Got Us +4
129 The Sidewinder Sleeps Tonite
120 Radio Free Europe +7
109 Half A World Away +1
107 Bang And Blame +3
0
geplaatst: 28 december 2011, 11:03 uur
The Cure Ladder
De beste 4 gaan door.
10:15 Saturday Night
Charlotte Sometimes
Faith
Holy Hour
Lament
Lovesong
Push
Sinking
--------------
U2 Ladder
De beste 4 gaan door.
Hands That Build America
One
One Tree Hill
The Electric Co.
Tomorrow
Walk On
Where The Streets Have No Name
Zoo Station
The Cure Ladder
De beste 4 gaan door.
10:15 Saturday Night
Charlotte Sometimes
Faith
Holy Hour
Lament
Lovesong
Push
Sinking
--------------
U2 Ladder
De beste 4 gaan door.
Hands That Build America
One
One Tree Hill
The Electric Co.
Tomorrow
Walk On
Where The Streets Have No Name
Zoo Station
0
geplaatst: 28 december 2011, 11:09 uur
Deze twee linkjes werken niet meer.
Reden: Deze video is niet meer beschikbaar. Het YouTube-account dat aan deze video is gekoppeld, is beëindigd wegens meerdere meldingen van derden over auteursrechtschendingen, waaronder:
%u2022The Echo Label Ltd.
%u2022One Little Indian
%u2022One Little Indian
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.