MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Muziekgames / Knock-out: Albums (Versie 7)

zoeken in:

Battle 203

Battle 203

Get Well Soon is door na meer dan 24 uur

205. R.E.M. - Automatic for the People (1992) vs. Metallica - Master of Puppets (1986)

0-1

tangmaster
1-2

Casartelli (moderator)
5-4

206. Typhoon - Tussen Licht en Lucht (2007) vs. The Rolling Stones - Exile on Main St. (1972)

De vorige battle
Had ik hier even vlugger gekeken dan had ik kunnen beslissen

dumb_helicopter schreef:
De vorige battle

Zo'n gekke uitslag is het toch ook weer niet? Albums doen qua waardering op MuMe niet veel voor elkaar onder en de overwinning van R.E.M. is maar heel nipt. Je doet nu net of MoP van Corry Konings verloren heeft ofzo.

0-3

laxus11 schreef:
Get Well Soon is door na meer dan 24 uur

Dat is goed nieuws.

GrafGantz schreef:
(quote)

Zo'n gekke uitslag is het toch ook weer niet? Albums doen qua waardering op MuMe niet veel voor elkaar onder en de overwinning van R.E.M. is maar heel nipt. Je doet nu net of MoP van Corry Konings verloren heeft ofzo.

Voor mij is MoP wel een pak beter, dat plus de teleurstelling net te laat geweest te zijn om voor een andere winnaar te zorgen in de battle zorgde toch voor voldoende teleurstelling bij mij om die emoticon te posten.

207. Pink Floyd - Animals (1977) vs. The National - High Violet (2010)

Gast
geplaatst: vandaag om 21:11 uur

geplaatst: vandaag om 21:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.